torsdag 21. juni 2012

Nye skatter som...

....skal fikses.


Har kjøpt og fått noen småting,
som jeg skal male eller fikse litt.
I går kjøpte jeg blant annet dette vinduet.
Her skal de få vinduene som er igjen fjernes,
da de er limt på med limpistol -
noe som ikke ser spesielt fint ut.
I tillegg fikk jeg med vinduet/jernet som skulle stå i
den store åpningen i midten,
så det skal jeg prøve å få satt inn.
Jeg synes disse rustne, gamle vinduene er
både dekorative og sjarmerende.



Denne gamle, trehvite gardintrappa,
fikk jeg for en kurv med jordbær.
Eieren skulle kaste den,
men spurte heldigvis om jeg ville ha den -
før den havna på dynga.
Den skal bli hvit ;-)



Denne gamle døra kjøpte jeg
for en hundrelapp.
Tenkte jeg skulle bruke den som
"garderobe" i gjestehytta på Halvardhuset.
Her skal den ene siden males hvit,
mens den andre skal få ha den slitte looken.



Dette barberspeilet
kjøpte jeg på loppis forrige helg.
Det skal også males hvitt.



Denne hånkleholderen har jeg fått
av en god venninne.
Den skal også males hvit -
og jeg tenkte jeg skulle ha den på siden
av et gammelt potteskap jeg har.

Vel, det var noen av den siste tidens skatter.
Nå er det bare å sette i gang med å male og fikse ;-)

Har du kjöpt noen skatter i det siste?

Ha en riktig fin og solrik dag!

5 kommentarer:

  1. Så herlige skatter du har funnet. Likte så godt det gamle vinduet, døra var også fin, den blir å gjøre seg godt i Halvardhuset, gleder meg til å se hvordan du skal ordne den. :)

    SvarSlett
  2. Hei!
    For noen herlig funn du har gjort:)
    Det vindu var utrolig flott, akkurat meg:)
    Gleder meg til å se ferdig!
    Ha en strålende helg

    Klem Merete

    SvarSlett
  3. Så fine skatter :)

    Så kos at du deltar på min giwe away, hvis du klikker på linken til face inne hos meg nå, så går det, den var inaktiv tidligere i dag.

    fin kveld, søteste
    (tenker på deg hver gang jeg ser på gyngehesten)
    klem

    SvarSlett
  4. Nydelige fine skatter....der er du flink!!
    Min mann er nå i skrivende stund og kjøper to gamle nattbord....300 for begge...ikke så gale det :)

    SvarSlett
  5. Så många fina skatter du har hittat

    Kram Rosa

    SvarSlett

Det er veldig hyggelig hvis du vil legge igjen en kommentar så jeg vet at du har tittet innom ;-)
Hvis du ikke har blogg - kan du velge "anonym".