fredag 22. juni 2012

Flere bruktkjøp

Uff og uff og uff!
Jeg har visst handlet litt mye i det siste ;-)
Og mye av det har jeg absolutt
ikke bruk for.
Noen som kjenner seg igjen?


Jeg kjøpte
dette bordet og
disse to stolene her om dagen.



Bordet synes jeg var søtt,
og det skal selvfølgelig bli hvitt.



Men...
...stolene vet jeg ikke hva jeg skal gjøre med...???



Jeg vet ikke om jeg orker å gå i gang
med å male og trekke dem om.
Jeg ser for meg at det er myyye jobb ;-)
Kanskje jeg skal prøve å selge dem...?



Ha en riktig god helg!

13 kommentarer:

  1. Så koselige møbler, alt blir nok hvit til slutt :o) Ha en fin dag :o)
    Søs

    SvarSlett
  2. hei :)
    Synest stolane var flotte! Mal og kjøp trekk ferdige med volang kant og band til knyte dei på..Det blir fint ;)
    Ellos har til rimeleg pris.

    Heldig over funna der ja .)

    Ynskjer deg ein strålande fredag!

    SvarSlett
  3. Hei og hopp!

    Så fin blogg du har! Å så mye fint du "finner".
    Stolene hadde eg garantert beholdt!
    (men så er eg mere ein "hamster" enn selger;-)
    Det kommer jo an på om du har plass.

    Har dei heil treplate under stoffet eller, ikkje.
    Tenker på om de må ha nytt stoff, for eg ville nokk ha fjerna det som er der ja!

    Ha ei fin midtsommer helg!
    Klem,

    SvarSlett
  4. Stolene passet jo så fint sammen med bordet ditt...
    Gjem stolene unna til høsten/vinteren kommer, så har du litt innekos når været er på sitt værste :)))
    Mitt råd: Ikke kvitt deg med stolene, du kommer til å angre :)

    Ha en fin fredag og en riktig god helg
    Klem Heidi

    SvarSlett
  5. Dette var noen flotte bruktfunn! Det bordet var bare utrolig søtt og sjarmerende! God helg til deg!

    SvarSlett
  6. kjenner meg igjen når det gjelder å handle på impuls. ting man egnetlig ikke trenger..hihi;) men bordet var kjempe fint. kanskje du bare kan prøve å ta av putene på stolene. Også kan du jo bare gi de et raskt malingsstrøk samtidig som du maler bordet;) god helg;)

    SvarSlett
  7. Hei!
    Kjenner meg veldig godt igjen:)
    Men moro er det og dette var fine funn. Det lille bord blir kjempe fint:)
    Hvor finner du alt dette ?
    Du har funnet så mye i det siste?
    Ha en fantastisk St.Hans

    Klem Merete

    SvarSlett
  8. Å så skjønne funn:)))Ja du vet jo jeg liker sånt...KOS deg med de:)


    Klem Vibeke

    SvarSlett
  9. For noen funn, det bordet var finfint!

    Fin lørdagskveld,
    her skal hvitvin og jordbær nytes etter en bedre middag.

    Stor klem & mange fine tanker.

    SvarSlett
  10. Hei vennen :)

    Så utrolig fint det bordet er :) Det er litt av et funn! :) Det kunne jeg gjerne tenkt meg og :) Og så masse annet fint du har funnet i det siste :) Den gamle døra var jo bare så fin :)

    Er så moro da man kommer over slike skatter til en billig penge :)

    Ha en fin sommerdag, vennen :)
    Klem og kos Lisa :)

    SvarSlett
  11. Så nydelig bord. Må stolene ha trekk? De var veldig koselige. Guri så heldig du var som fikk tak i den koselige stigen! Kjekt med noe nytt:-)

    Ha en fin kveld!

    klem fra Hjørdis

    SvarSlett
  12. Hei på deg, takk for koselig kommentar hos meg :)
    Herlighet så mye lekkert du har funnet på loppis, det bordet var bare skjønt å så syns jeg det vinduet var kjempetøfft, har vært på utkikk etter et slikt bare litt mindre :)
    Er enig med de andre om at du må beholde stolene også, var så fine utskjæringer på de å tror de blir kjempefine hvite :)

    Ønsker deg ei fin ny uke
    Klem Mette :))

    SvarSlett
  13. Hei
    Hanne- Gry!
    Dette er kjempe flaut, men mobilen min har nok en gang sagt takk for seg, så alle nr har igjen blitt borte:( utrolig.....
    Blir gal av det, så må nok skrive opp i en bok her på kontoret.
    Beklager så utrolig mye!

    Magasinet er kommet, så bare send en sms så kan du hente det når det passer deg:)

    Mvh
    Tre Engler v/ Merete

    SvarSlett

Det er veldig hyggelig hvis du vil legge igjen en kommentar så jeg vet at du har tittet innom ;-)
Hvis du ikke har blogg - kan du velge "anonym".