tirsdag 28. september 2010

Snart ferdig...

Gir meg ikke!
Er det mulig?
Mer sommerstue!

Her er "garderoben" i sommerstua ;-)


Det er rett og slett en gammel dør med knagger på -
and that's it!
Døra har stått i et av rommene inne i huset.




Knaggene kan man bare henge over døra - uten å borre hull.
Da kan man enkelt variere med antall og plassering.





















Noen nøkler henger i en hyssing.
De fant jeg i huset da jeg kjøpte det for mange år siden,
men jeg vet ikke hvilke dører de har tilhørt.
De passer iallefall ikke i noen av mine.
Et gammelt melkespann henger til dekorasjon sammen med en paraply.



Her er den lille sykroken.
Må bare innrømme at den dessverre ikke har blitt mye brukt.



Ja, jeg har en symaskin ;-)
Fikk den i bursdagsgave av moren og faren min for noen år siden.
Og ble kjempeglad for det!
Tusen, tusen takk!
Men...den har beklageligvis stått nesten urørt siden ;-(



Noen blondebånd på glass og en eske med knappenåler -
også veldig lite brukt...


Kjøpte disse trådsnellene på tilbud på Europris.
Kjøpte dem mest fordi jeg synes snellene var så fine ;-)
Striesekken kjøpte jeg på loppemarked for et par helger siden.
Vet fortsatt ikke helt hva jeg skal bruke den til, men....
Den hvite krakken du så vidt skimter, 
har stått hos min farmor.

Ja, folkens, da er jeg snart ferdig med å vise dere sommerstua.
Ingen som er lei seg for det, tipper jeg ;-)
Har bare en liiiiten krok igjen.
Utrolig hva man får plass til på 24 kvadrat.

Kos dere masse denne fine tirsdagskvelden!





13 kommentarer:

  1. Hei,

    Så utrolig mye fint du har fått plass til i den lille sommerstua di! Og kjempesmart å ta uthuset til den bruken.

    Gubben har satt opp et uthus i sommer ... Hmmm, tro om ... ehhh, nei. Tør nok ikke foreslå det en gang, sånn som han har slitt og strevet nesten hele sommeren for å få det opp (les: et par tommeltotter for mye. hehe) Men kanskje en gang, når vi har garasjen oppe :)

    Kos deg videre i kveld!

    -Renate-

    SvarSlett
  2. Denne bloggen er bare så lekker!!!!!!! ÅÅÅ du er så kreativ og flink...Og jeg elsker rett og slett stilen din!!!
    Ønsker deg en herlig uke videre!!!
    Goklemmer

    SvarSlett
  3. Du har jo fått plass til utrolig mye fint i sommerstuen din:) Spennende med nøklene!! At de bare har hengt der siden dere har flyttet inn, og før det!:) Melkespannet var fint:) Alt var rett og slett fantastisk:)

    Stor klem:)

    SvarSlett
  4. Eg syns det er koselig å få se bilder fra sommerstua di, så koselig du har det her. Ha fine høstdager. Klem

    SvarSlett
  5. Så flink du er! Fantastisk hva du får plass til. Jeg drømmer om en liten syplass og. Jeg er heller ingen stor syerske, men innbiller meg at hvis jeg bare hadde hatt en liten sykrok, da kommer syingen helt av seg selv... :)

    SvarSlett
  6. sååå mycket fina saker du har, alla sakerna passade mig i smaken. Kram på dig/INgela.

    SvarSlett
  7. Ja, det skal du ha: Utrolig hva du har fått plass til på 24 kvadrat! :o) Såå koslig sommerstue, jeg er virkelig imponert... :o)

    Ha en fin dag videre.
    Klem Jenny

    SvarSlett
  8. Virkelig lekkert i sommerstua di.. og jeg er IKKE lei!! :)

    Masse lekket inne hos deg!!

    Ha en flott Onsdag!
    Klemmer til deg!

    SvarSlett
  9. Jeg falt helt for denne sommerstuen deres. Utrolig for en forvandling dere har gitt det lille huset. Det ser så fint ut! Nydelig, hvitt og delikat.

    Genialt å bruke den døra som garderobe og opphengsplass også.

    Tusen takk for gode ord om tvinnslaget. Man føler jo alltid selv at man ikke blir helt bra, men, men.. Kjente meg ikke helt igjen da jeg så det, men slik er det nok for alle som er på tv første gang. ;)

    SvarSlett
  10. Er så kjekt å se bilder fra den nydelige sommerstuen din. Så stilig du har innredet den.
    Har og symaskin, men den blir ikke brukt så mye.
    Føler som regel jeg har 10 tommeltotter når jeg skal sy.
    Ønskr deg en fin onsdagskveld.
    Klem fra Mio

    SvarSlett
  11. hei:)

    jeg lurte bare på hvor du kjøpte de knaggene til å henge over døren?

    ha en strålende dag:)

    mvh Eline

    SvarSlett
  12. Hei, Eline!

    Jeg har kjøpt knaggene på Åhlens. Tror de kostet 25 kroner stykke.

    Ha en riktig fin helg!

    SvarSlett

Det er veldig hyggelig hvis du vil legge igjen en kommentar så jeg vet at du har tittet innom ;-)
Hvis du ikke har blogg - kan du velge "anonym".