onsdag 29. september 2010

Ferdig ;-)

Da kommer det siste innlegget fra sommerstua -
for denne gang ;-)


 Her er den siste lille kroken i sommerstua.
Senga er ikke så stor,
men det går fint an å sove i den en natt eller to -
hvis du ikke er for lang ;-)



Levende lys er viktig.



"Alle kvinner" fra 1946.
Har fått disse bladene av en venninne.
Synes de er kjempemorsomme og fine.



Noen grønne loppiskupp.



En gammel, liten koffert, en morsom globus
og en liten klokke -
som ikke går ;-)

Hva skal jeg med det?
Si det,
men jeg er veldig happy for at jeg fant det ;-)


That's it!
Da skal de neste innslagene (forhåpentligvis) bli sommerstuefri.
I allefall fram til jeg gjør noen endringer der.
Og kjenner jeg meg selv rett -
så er vel ikke det så lenge til...hi...hi..

Nyt kvelden!


7 kommentarer:

  1. Å nei, siste sommerstue-innlegg! Vi ELSKER sommerstuen din!! Kan se på bildene om og om igjen:) Herlige bilder nå også!! Så søt liten krok:) Sengen var jo fin den!! Og de fine loppisfunnene! Du har så fantastiske innlegg:)

    Klem:)

    SvarSlett
  2. Hei! TUSEN TAKK for alle vakre ord du har lagt att inne hos meg! :) I dag prøver eg å skrive litt til alle som er innom bloggen min :) Veldig fint i sommerstua di! Den klokka var skjønn, og så gjer det ingenting om ho ikkje går! Er jo så vakker berre til pynt! Mange andre fine ting også!

    Ha ein nydeleg kveld,
    setter så stor pris på deg!

    God klem frå Elin :)

    SvarSlett
  3. du visar så mycket fina ting från din sommarstuga. Jultidningar var ju så charmiga!
    Ha en fin torsdag, hoppas solen skiner hos dig också.
    Kram Pia

    SvarSlett
  4. Å nei, siste innlegg fra den skjønne sommerstua??? Den er så utrolig nydelig!!! Kommer og sover der til sommeren jeg;)

    Ha en nydelig dag!

    Klem

    SvarSlett
  5. Så nydelig sommerhus :) Håper på flere innlegg. Har jo akkurat funnet deg ;)

    Klem fra meg

    SvarSlett
  6. But you have a dream house! I love it very much! Especially I love very much your kitchen, simple and white!
    Best regards!
    Monica (my blog is: http://maisondemonique.blogspot.com/)

    SvarSlett
  7. For en koselig blogg, og så fine bilder. Jeg så du hadde bilde av noen gamle alle kvinner. Jeg så at det øverste var et julenummer fra 1946. Kan du ikke legge inn noen av juletipsene som sikkert står i det bladet - det tror jeg mange av oss vil like å lese om. :-))

    Klem fra Eva emblas-kanel

    SvarSlett

Det er veldig hyggelig hvis du vil legge igjen en kommentar så jeg vet at du har tittet innom ;-)
Hvis du ikke har blogg - kan du velge "anonym".