søndag 17. desember 2017

Jul - Christmas

Ja, da begynner det å bli jul i huset.


I mange år har jeg pyntet med hvitt og sølv
til jul....


...men i år har jeg valgt å bruke litt mer rødt.




Synes det er veldig fint med rødt -
og veldig "julete" :-)



Noen røde puter fra Ikea, et par røde pledd fra Rusta
og litt røde lys gjør susen.




Juletreet har også fått noen røde kuler.




Jeg synes det er koselig å pynte tidlig i desember,
sånn at man virkelig kan nyte førjulstiden.




Det blir drukket mange kopper te, spist mange klementiner og
lest mange interiørblader og bøker i jula.


Håper du nyter disse
førjulsdagene også.




Den lille nissefamilien har min kjære og snille mamma laget :-)
Den har alltid en plass i julestua.

Ønsker dere alle en riktig fin 3. advent
og en fredfull og god førjulstid.

Besøk meg gjerne på Instagram:
sommerhusetibakken



18 kommentarer:

  1. Så fint det ble hos deg! Jeg har også mye hvitt og rødt:)
    Ønsker deg en riktig god jul!
    Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  2. Congratulations on your article, it was very helpful and successful. 50389e32bdc0defa2d202465e103ee43
    website kurma
    numara onay
    sms onay

    SvarSlett
  3. Thank you for your explanation, very good content. 1ef93254001dba45e2c8cccb96ab7681
    altın dedektörü

    SvarSlett

Det er veldig hyggelig hvis du vil legge igjen en kommentar så jeg vet at du har tittet innom ;-)
Hvis du ikke har blogg - kan du velge "anonym".