fredag 7. juli 2017

Uterom

Uff, da!
Ser at det går altfor lenge mellom
hvert innlegg
her.
Beklager!


Hele våren har gått med til å fikse og ordne i hagen -
i tillegg til at deler av huset har blitt malt....


...og...nå er det plattingen (verandaen) som står for tur.


Den skal vaskes og beises.


I tillegg har jeg lyst til å få bygget et lite utekjøkken der.


Sååå...hvis du har noen tips til hva som er lurt å tenke på
når man skal bygge utekjøkken,
tar jeg gjerne i mot råd :-)



Her er plattingen foran boden vår i hagen.


Boden er fra "Bauhaus" -
og jeg er veldig fornøyd med den :-)



Ønsker dere alle en
riktig fin sommer.
Kos dere masse og nyyyt -
og...følg meg gjerne på Instagram :-)

Instagram:
sommerhusetibakken








2 kommentarer:

  1. Smukt ser det ud hos dig.
    Du har haft travlt. Håber på mange flere indlæg fra din hånd.
    Masser af klem

    Charlotte

    SvarSlett
  2. Så smukt og lyst. Kan godt forstå der har været lidt stille med alt det du har haft gang i. Glæder mig til flere skønne indlæg fra dig.

    Ønsker dig en dejlig dag
    Klem Lone

    SvarSlett

Det er veldig hyggelig hvis du vil legge igjen en kommentar så jeg vet at du har tittet innom ;-)
Hvis du ikke har blogg - kan du velge "anonym".