torsdag 9. mars 2017

Kitchen - kjøkken


Jeg storkoser meg i sommerhuset -
også på vinterstid :-)

For noen år siden pusset vi opp hele huset.



Det ble nytt kjøkken og nytt bad.
 
 


Vegger, tak, gulv og møbler ble malt hvite.



Vi er veldig fornøyd med resultatet...


...og vi storkoser oss her.
Boller med syltetøy og kakao med marshmellows er aldri feil :-)





Kjøkkenet er fra Ikea,
og det fungerer utmerket ;-)



Jeg nyter ofte en stille stund ved kjøkkenbordet
med appelsiner, et interiørblad eller en god bok.


Jeg kan ikke tenke meg noe mer avslappende sted å være.





Kjekt med dobbel porselensvask -
også fra Ikea.



Jeg er ofte på loppemarked, så det er mye gjenbruk her :-)

Ønsker dere alle en riktig fin kveld!

Og...følg meg gjerne på Instagram:
sommerhusetibakken

1 kommentar:

  1. Smukke billeder. Elsker din fine hvide stil. Alt Er så smukt og roligt at se på. Kan Godt forstå i hygger jeg der i sommerhuset, og ja boller og varm chokolade med Marshmellows er skønt.

    Ønsker jer en dejlig dag
    Knus Lone

    SvarSlett

Det er veldig hyggelig hvis du vil legge igjen en kommentar så jeg vet at du har tittet innom ;-)
Hvis du ikke har blogg - kan du velge "anonym".