søndag 13. november 2016

Bakedag

 
I dag har min kjære søster og jeg
hatt en kjempekoselig
bakedag.
 

 
Vi har bakt horn med ost og skinke
og skoleboller med maaaasse
vaniljekrem ;-)
 
 
 
To store deiger ble satt.
 
 
 
Ferdighevet :-)
 
 
Huset duftet herlig av bakst :-)
 
 
 
Horn med ost og skinke,
valmuefrø og sesamfrø....
 
 
 
...og skolebrød med masse vaniljesaus, melis og kokos ;-)
Nam!
 
 

 
Først bake, så smake ;-)
 
Ønsker deg en riktig fin kveld!
 
Og...følg meg gjerne på Instagram:
sommerhusetibakken
 

5 kommentarer:

  1. Åh,så herlige bilder! Kjenner duften helt hit.
    Og veldig koselig at du deler noen bilder her også,syns det er så koselig å titte innom bloggen din.
    Ha en fin søndag vidre.
    Klem Christina

    SvarSlett
  2. Så fantastisk hyggeligt det ser ud.
    Åh en duft der spreder sig når der bages.

    Rigtig skøn dag
    Charlotte

    SvarSlett
  3. Mmmmm, det så veldig godt ut! Gøy med bakedager og særlig når man er flere som er i sving.
    Ha en fin uke!
    Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  4. Åh, det så veldig godt ut... Hyggelige bilder på din fine blogg.
    Koselig å bake sammen med andre,
    Ha fine dager,

    Klem, Ida

    SvarSlett
  5. Mmm, dette ser bare så godt ut! Jeg baker faktisk også i dag. Knekkebrødene er i ovnen og bolledeigen hever seg:-)

    SvarSlett

Det er veldig hyggelig hvis du vil legge igjen en kommentar så jeg vet at du har tittet innom ;-)
Hvis du ikke har blogg - kan du velge "anonym".