søndag 11. januar 2015

Lenge siden sist

 
 
Riktig godt nytt år
til dere alle ;-)
 
 
Jeg håper dere har hatt fine jule- og nyttårsdager -
og at dere har kost dere masse ;-)
 

 
Jeg ser dessverre at det går lengre og lengre tid
mellom hvert blogginnlegg nå -
og det beklager jeg.
 
Men...jeg skal ikke slutte å blogge ;-)
- selv om jeg ser at innleggene blir sjeldnere.
 
 
 
Vi pusser opp huset innvendig,
så akkurat nå er det ikke så mye å ta bilder av,
men...følg meg gjerne på Instagram:
sommerhusetibakken -
for der legges det stadig ut nye og gamle bilder ;-)
 

 
Jeg ønsker dere alle en riktig god søndag!
Nyt dagen ;-)
 
 
 


9 kommentarer:

  1. Det var en fin gammal dörr och
    fint och ta in skidorna.
    Önskar dig allt gott 2015
    Kramar
    AnnaMaria

    SvarSlett
  2. Ja det er koselig med blogg også:) Gøy å følges både her og der nå...:) Koselige bilder av alle dine fine ting:) Klemme Vibeke

    SvarSlett
  3. Godt du ikke har sluttet å blogge :)

    Ønsker deg alt godt i 2015 :)

    Klemmer Monica

    SvarSlett
  4. Hallo igjen ! Jeg synes det er koselig med både IG og blogging, alt til sin tid :-) jeg følger deg og flere andre både på IG og blogg, koselig det. Men når det er sagt er jeg jo glad for at du fortsetter med din blogg, gleder meg til fortsettelsen. God søndag :-)

    SvarSlett
  5. Halli Hallå!
    Fint nytt år till dej
    Kram Kathrine

    SvarSlett
  6. Herlige vinterbilder :) Ønsker deg også en flott søndagskveld!
    Hilsen fra Anette

    SvarSlett
  7. Ønsker deg et riktig godt nytt år også.
    Alltid koselig stemning på bildene dine.
    Gleder meg til å følge deg i 2015 også.
    Klem fra Marit

    SvarSlett
  8. Ønsker deg et riktig godt nytt år også.
    Alltid koselig stemning på bildene dine.
    Gleder meg til å følge deg i 2015 også.
    Klem fra Marit

    SvarSlett
  9. Fine bilder:)

    Godt at du ikke slutter å blogge - bloggingen går vel opp og ned for de fleste av oss, og tror nok mange bruker Instagram mer og mer...

    Ser frem til flere innlegg fra deg<3

    Ha en fin kveld.

    SvarSlett

Det er veldig hyggelig hvis du vil legge igjen en kommentar så jeg vet at du har tittet innom ;-)
Hvis du ikke har blogg - kan du velge "anonym".