mandag 13. oktober 2014

Nye loppefunn

 
Jeg begynner å få en grei samling med
suppeterriner nå ;-)
 
 
 
Noen er gamle...
 
 
 
...og noen er av litt nyere dato.
 
Kan vel si at jeg har litt "dilla".
Men...kan man egentlig få for mange
suppeterriner?
Hmmm..... ;-)
 
 
 
Eggeglass kan man vel heller ikke få
for mange av...hi...hi...?
 
 
 
 
Jeg har en forkjærlighet for disse hvite, gamle og
herlig slitte eggeglassene.
 
 
 
Utfordringen er jo å få plass til alt -
så derfor har jeg begynt å selge
unna en del.
Noe som må til...
...for å plass til alt det "nye" ;-)
 
Ønsker dere en herlig uke!

6 kommentarer:

  1. Ingen dum ting å samle på ;-) Jeg samler også litt hvitt gammelt porselen, men da en av hver ting, terrin, skål, mugge etc. Må vel vise fram en gang på bloggen, når jeg har fått tørket støv.... Ha en riktig fin dag og god ny uke!
    Klem, Berit

    SvarSlett
  2. Har också en kärlek för gammalt porslin, kan inte få för mycket ;)
    Önskar dig en fin måndag!
    Kram Agnetha

    SvarSlett
  3. Du får ikke for mye av noe, før man er lei av tingen. Det er mitt motto.
    Så jeg samler i veg på alt mulig rart jeg.
    Klem fra Marit

    SvarSlett
  4. Herlig å ha samle dilla på slike flotte ting :)
    Nydelig alt sammen ♥


    Klem fra meg til deg ♥

    SvarSlett
  5. Hei. Har bladd i bloggen din, og den er jo så fin! :) Jeg blir alltid så glad når det er flere av oss som liker det gamle og nostalgiske :)

    Så mange fine suppeterriner :)

    Ha en fortsatt fin høst-uke.

    SvarSlett
  6. danke für die schönen herbstlichen bilder und liebe grüße von angie aus deutschland

    SvarSlett

Det er veldig hyggelig hvis du vil legge igjen en kommentar så jeg vet at du har tittet innom ;-)
Hvis du ikke har blogg - kan du velge "anonym".