søndag 3. august 2014

Inspirasjonskrok

I august er NIB sin utfordring -
"Hjemmekontoret" -
og jeg hiver meg på med min lille
kontorkrok.
 
 
Vi har en bitte liten gang
på toppen av trappa -
og for litt siden bestemte jeg meg for å male
tak, vegger og gulv -
hvitt.
 
 
Så nå har "rotekroken" blitt "kontorkroken".
 
 
 
 
Rett og slett en liten inspirasjonskrok ;-)
 
 
 
Ledninger, hardisker, kameraer og andre
tekniske duppeditter er plassert i hvite bokser fra
IKEA.
 
 
 
Sjakkbrikker og en gammel vekt har fått plass
på en nymalt hylle.
 
 
 
Noen knagger fra Kid,
er perfekte til å henge "ting og tang"
på.
 
 
 
Diverse bånd og kort har fått plass
i en liten kurv.
 
 
 
Som gardin foran det lille vinduet,
har jeg brukt et gammelt putetrekk
med mellomverk.
Veldig deilig å slippe å sy ;-)
 
 
 
 
Denne store kofferten,
fungerer fint som oppbevaringsplass ;-)
 
 

 
Mange loppefunn i denne kroken, ja...
Blant annet bord, stol, koffert, vekt, sjakkbrikker, skål,
linjal, bøker og urskive ;-)
 
Ja, det var en liten titt inn i kontorkroken min.
Flere flotte hjemmekontor kan du se her.
 
Ha en fantastisk fin dag!
 
 
 

9 kommentarer:

  1. Så fint det blev! Ljust och trevligt :)

    SvarSlett
  2. Så fint :-) inspirerende, lyst, personlig og koselig :-)

    SvarSlett
  3. En skikkelig koselig inspirasjonskrok du har laget deg.
    Her kan du klekke ut mange gode ideer og lage mye fint.
    Herlig liten kontorkrok. Lys og delikat.
    Klem fra Marit

    SvarSlett
  4. Så koselig en liten inspirasjonskrok du har :-)
    Dette likte jeg - så orden og system - her er det lett å være kreativ...og små koselig detaljer som setter prikken over i'en:-)
    Tusen takk for inspirasjonen...
    Ha en fin fin uke :-)

    SvarSlett
  5. Love it.... Each photo inspires more creative space.

    Xx
    Dore

    SvarSlett
  6. For en aldeles nydelig liten krok å sitte og styre på,her må man jo bare bli inspirert av alt det fine og gamle og sjarmerende som er brukt til pynt - love it!!Masse lykke til i utfordringen,elsker bidraget ditt!!!
    Toveklem :)

    SvarSlett
  7. Hei!
    Tusen takk for hyggelig kommentar hos meg, kjekt at du såg innom ;o)
    Veldig koselig kontorkrok du har her, gjer ikkje noko om ein må jobbe nokon timer her... ;o)
    Du skulle meldt deg på NIB sin mnd. utfordring denne mnd, trur dei tar for seg heimekontor... ;o)
    Ha ein super fin dag!

    SvarSlett
  8. ... såg no at du har jo meldt deg på... ;o) hi,hi..

    SvarSlett

Det er veldig hyggelig hvis du vil legge igjen en kommentar så jeg vet at du har tittet innom ;-)
Hvis du ikke har blogg - kan du velge "anonym".