fredag 4. juli 2014

Nye "gamle" skatter

 
 
Var på loppis for noen helger siden,
og dette er hva jeg kom hjem med ;-)
 
 
Herlige, gamle saker i hvitt ;-)
 
 
 
Jeg stortrives når jeg kan rote rundt på
loppemarked og i bruktbutikker.
Det er så gøy ;-)


 
En gammel krakk -
eller taburett, som min bestemor ville sagt -
og en liten terrin,
fikk bli med hjem.
 

 
Det samme fikk en gammel stol, en liten hylle
og en halvgammel tavle ;-)
 
Jeg var kjempefornøyd med funnene mine ;-)
Nå gjenstår det bare å se hvor jeg skal plassere dem...hi...hi...
 
Ønsker deg en herlig sommerdag!


5 kommentarer:

  1. Så fine ting :-) Jeg er etterhvert blitt en skikkelig skrotnisse, etter mange år med strengt og ryddig regime. Kjennes det riktig så godt ut :-) God helg :-) Merete-smil :-)

    SvarSlett
  2. Det er alltid like spennende å gå rundt på loppemarked, lure på om en finner noen skatter. Disse tingene har så mye mer sjel enn alt det nye, synes jeg.
    Koselige ting du har funnet, du finner sikkert en fin plass til dem. :)
    Ønsker deg en fin helg!
    Klem fra Anette

    SvarSlett
  3. Det er så godt å se at det er flere med samme interesser som meg.
    Det å rote rundt å liksom oppdage nye skatter i bruktbutikker og på
    loppemarked er verdens beste avkobling for meg. Så fine funn du har gjort denne gangen også.
    Sommerhilsen fra Marit

    SvarSlett
  4. Så flotte skatter du har funnet, jeg er også over gjennomsnittet glad i loppemarkeder og bruktbutikker.

    Ha en fin sommerhelg!

    SvarSlett
  5. Så koselig hjem og vakker blogg du har! Masse flotte gamle skatter du viser :)
    En så fin og deilig tid vi har nå. Ønsker deg en riktig god sommer, nyt her og nå :)) Klem Gry

    SvarSlett

Det er veldig hyggelig hvis du vil legge igjen en kommentar så jeg vet at du har tittet innom ;-)
Hvis du ikke har blogg - kan du velge "anonym".