søndag 1. juni 2014

Helgens skatter

 
Ja...noen av dem i allefall ;-)
 
 
 
Var på loppemarked på lørdag,
og klarte som vanlig ikke
å komme hjem uten å ha kjøpt noe ;-)
Typisk meg!
 

 
Jeg trenger fortsatt absolutt ingenting,
så egentlig skjønner jeg ikke hvorfor jeg går...
....for....jeg blir jo bare fristet...hi..hi...
 
 

 
Og det ble jeg selvfølgelig denne gangen også ;-)
 
 

 
Jeg fikk kjøpt disse tre vakre tallerkenene
med vakker farge og nydelig mønster
fra Egersund.
 

 
Fem gamle putevar med mellomverk fikk også
bli med hjem.
Utrolig søte!
 

 
 
Ja, dette var noen av tingene som ble med hjem....
Jeg fikk også med meg noen småmøbler som må
freshes opp litt -
og som jeg vil vise dere i et senere innlegg -
og en fin, liten bolle fra Egersund.
 

 
I går kveld hadde vi gode venner på rekelag -
og da fikk jeg blant annet denne vakre buketten med roser.
Sååå fin!
Hadde en utrolig hyggelig kveld
med herlige mennesker ;-)
 
Ønsker deg en riktig god søndag -
og en super uke!


8 kommentarer:

  1. Nydelige bruktfunn...selv om du ikke trengte det
    Lekre inspirerende bilder

    SvarSlett
  2. Nydelige tallerkener :) Må man ha bruk for alt da;)?
    Ønsker deg også en fin uke :)

    SvarSlett
  3. Jeg så to skilt til brukt salg på vei hjem fra jobb i går.. reiste innom det ene og det var MASSE fint jeg kunne tenke meg, men dumme meg hadde jo ikke med meg kontanter, da turte jeg ikke reise innom neste sted tilfelle det var enda mer jeg hadde lyst på.
    Fine funn, men det blir jo fult etterhvert :)

    SvarSlett
  4. Hvis vi bare kjøpe det vi hadde bruk for, ble det innmari kjedelig.

    SvarSlett
  5. Å, du finner så mye fint ღ
    Elsker tallerkene som du
    har funnet, såååå fine ღ
    Ha en fortsatt fin søndag
    Klem fra Mette

    SvarSlett
  6. Loppemarked er desverre avhengighetsskapende...
    Eller egentlig er det ikke desverre, det er jo bare så
    utrolig morsomt og avkoblende.
    Så jakt videre du også!!!
    Klem fra Marit

    SvarSlett
  7. Fina fynd allesammans!
    Susanne

    SvarSlett
  8. Nydelige bruktfunn:)
    Fin dag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett

Det er veldig hyggelig hvis du vil legge igjen en kommentar så jeg vet at du har tittet innom ;-)
Hvis du ikke har blogg - kan du velge "anonym".