søndag 25. mai 2014

Snill venninne

 
Det er alltid hyggelig
med venninner som vet
akkurat hva du liker ;-)
 
 
Her om dagen fikk jeg telefon
fra en god venninne:
"Duuu...jeg er på bruktmarked -
og de har en sykkel som passer til deg her.
Skal jeg kjøpe den med?"
 
 
 
Jeg svarte selvfølgelig "ja"....
 
 
 
 
...og hjem kom denne herligheten ;-)
 
 
 
 
En Jubileums DBS.
Den er såååå fin,
og den passer perfekt til meg ;-)
 
 
 
Såååå...tusen takk nok en gang,
snille Mon -
for at du tenker på meg når du er ute og handler ;-)
 
 
 
 
Ønsker dere alle en super søndag -
og en herlig ny uke!
 
Her skal det sykles ;-)
 

7 kommentarer:

  1. Helt ljuvlig cykel! Den för tankarna till Köpenhamn där alla cyklar med fina svarta cyklar som har korg :)
    Ha en fin början på den nya veckan!
    kram Tini

    SvarSlett
  2. Oi, så fin den var.
    Gamle sykler er hageinteriør på øverste hylle.

    SvarSlett
  3. Slike venninner er gull verdt :)

    SvarSlett
  4. Kuuuul sykkel. Jammen herlig med sånne gode venninner.
    Sykkelen ser jo så fin ut at den også kan brukes. Med
    kurv og all ting, God sykkeltur. Hi hi.
    Klem fra Marit

    SvarSlett
  5. For en koselig klassisk sykkel, DEN skulle jeg gjerne hatt på gårdsplassen min :-)

    SvarSlett
  6. Heldige deg altså:-) Denne var bare kjempefin!! Jeg har en lignende i hvit, men i sort var den veldig stilig. Kjempefin til pynt med blomster i:-))) NYT dagene videre:-)))

    SvarSlett
  7. Så fin en cykel... Godt køb !
    Klem Susanne

    SvarSlett

Det er veldig hyggelig hvis du vil legge igjen en kommentar så jeg vet at du har tittet innom ;-)
Hvis du ikke har blogg - kan du velge "anonym".