onsdag 22. januar 2014

I tvil

  Kjøpte dette fantastiske skapet
for en stund siden...
 
 
...men...nå er jeg veldig usikker
på hva jeg skal gjøre med det....
 
 
 
Jeg har egentlig ikke plass til det,
så....skal jeg beholde det...
...eller selge det?
 
 
 
Og...hvis jeg beholder det...
...skal jeg male det..
...eller beholde det sånn som det er?
 
 
 
Hva hadde du gjort?
 
 
 
 
Solgt, beholdt, malt???
Hmmm!
 
 
 
Med dette lille dilemmaet ønsker
jeg dere alle en riktig god kveld ;-)
 
Kos dere masse!



17 kommentarer:

  1. Beholdt og malt. :) Det var et flott skap!

    SvarSlett
  2. Behold skapet og la det være som det er. Syns det er helt nydelig! *misunnelig* :-)

    Hilde

    SvarSlett
  3. Jättefint skåp, charmigt som det är .. skulle inte måla det :)
    kram Tini

    SvarSlett
  4. Nydelig skap,behold det❤️

    SvarSlett
  5. Skulle gjerne kjøpt det jeg! ;) ville ikke malt det, det er nydelig som det er! :)

    SvarSlett
  6. Ååå, et slikt skap har jeg lenge ønsket meg. Hvis du skal selge kan det være jeg er interessert... Pris??

    SvarSlett
  7. Behold det og mal, men ikke mal skapet, mal heller veggen bak det slik at det kommer til sin rett. :) Nydelig skap.

    SvarSlett
  8. Flott skap, det ville jeg beholdt, og hatt det som det er , nydelig!

    SvarSlett
  9. Takk for hyggelig hilden på bloggen min her om dagen, hyggelig med nye bloggbekjentskaper. (",)

    Jeg ville beholdt skapet, og latt det være slik det er. Hvis det absolutt ikke er plass, så ville jeg solgt det til meg. (",)(",) He he, har vel heller ikke plass egentlig, men skapet var uansett veldig fint!

    SvarSlett
  10. Flott skap. Jeg ville beholdt det og bare malt det inni. Skapet har jo så flott treverk at utenpå er det helt nydelig. Men med litt lys farge inni får du fram tingene inni bedre hvis du lar skapdøren stå litt på gløtt. Eller du kan gjøre som jeg har gjort med ett sånt skap ta av døren og bruke det som hylle. Mitt skap er malt både utenpå og inni for det var ikke noe pent fra før.
    Lykke til. Gleder meg til å høre hva du velger å gjøre.
    Klemmer fra Marit

    SvarSlett
  11. Jeg hadde beholdt og malt det i hvitt eller kanskje en fin gråfarge... :)
    Flott skap!

    SvarSlett
  12. Kjempefint skap, og skjønner godt ditt dilemma :)
    Håper du finner et fin plass til det!
    Har et pidestallskap som er brunt, men det er arvegods så jeg kan absolutt ikke male det !
    Lykke til og ha en fin dag :)

    SvarSlett
  13. Den är jättefin, hoppas du hittar en bra plats för den.
    Ha en mysig kväll!
    Kram Agnetha

    SvarSlett
  14. Please ikkje mal, sell det til meg i stedet.
    Det sto et sånt her eingang men andre i slekta arvet det.
    Nydelig antikvitet som blir ødelagt viss du maler det.
    Syns malte ting er fine eg altså, men synd å ødelegge antikviteter . maler de danske furumøblene fra 90 tallet i stede.

    God helg! Klem

    SvarSlett
  15. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  16. Åååå jeg har et skap som er nesten eksakt likt ;) Jeg har malt mitt hvitt og har det i stua, du kan se det hos meg under etikett Diy. Jeg elsker skapet, og er sikker på at jeg skal ha det til evig tid :) Klem

    SvarSlett
  17. Helt enig med Mira, dette er en antikvitet som blir ødelagt om du maler det. Hvis du ikke har plass eller ikke liker stilen har du mange kjøpere her. Tenker på hun fra antikvitetsprogrammet med Ellen Ørsnes. Hun hadde malt en antikk fransk stol og den gikk fra verdi på tusenvis til noen huindrelapper.

    SvarSlett

Det er veldig hyggelig hvis du vil legge igjen en kommentar så jeg vet at du har tittet innom ;-)
Hvis du ikke har blogg - kan du velge "anonym".