mandag 25. november 2013

Gamle lysholdere til juletre...til salgs...


Ja, nå nærmer julen seg
med stormskritt ;-)


Her går det for det meste i sølv og hvitt til jul...



...med noen små innslag av rødt.



Jeg synes disse gamle lyseholderne til juletreet
er så sjarmerende å fine...



...men jeg tør dessverre ikke å bruke dem på treet.



Så...jeg bruker dem forskjellige andre steder isteden -
der det ikke er noen brannfare.



Jeg har ganske mange av disse gamle lyseholderne,
så...jeg tenkte jeg skulle prøve å selge noen -
så noen flere kan få glede av dem ;-)

Hvis du er interessert i en lysholder eller fem ;-)
kan du gjerne ta kontakt med meg ved å legge igjen
mailadressen din i kommentarfeltet.

Ha en flott ny uke!



13 kommentarer:

  1. Så kjempe koselige bilder:)
    Elsker sølv og hvit selv så dette er meg også:)
    Jeg bruker sånne gamle lysholdere på treet hver Jul og det er kjempe koselig med levende lys på treet:)
    Fortsatt herlig kveld
    Klem Merete

    SvarSlett
  2. Så koselig og rett og slett nostalgisk, slike bilder som dette kommer jeg rett og slett i julestemning av :o) Jeg kunne gjerne tenkt meg noen av disse. Så meld meg gjerne om du har noen å selge meg :o) Jeg ønsker deg en strålende kveld! Klem fra Nina

    SvarSlett
  3. Herlig julestemning!!
    Jeg er også glad i sølv og hvitt og med et lite innslag av rødt:)
    Herlige lysholdere! Det er en del som har begynt å bruke de på juletrærne så disse får du nok solgt med en gang:)
    God klem fra Reidunn

    SvarSlett
  4. Så skjønne desse lysholderene,skulle jo hatt et tre der ein hadde lys på men ikkje tente på,hadde vært dekroativt:)
    Ønsker deg ein fin dag!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  5. Hei vennen:-) skal du kvitte deg med noen? Skulle gjerne ha kjøpt men akkurat nå er budsjettet stramt:-/ mangler en del julegaver som må gjøres unna først. Verste jeg vet er og bruke desemberlønna på det;-) åsså skal jeg opereres i desember noe som gjør høyre handa mi helt ubrukan, så jeg burde få unna det meste nå;-) litt stressende og tenke på merker jeg:-/
    Men veldi kjekt at du legger ut småtteri til salgs her da, gir oss som bor litt lengre unna muligheten til og handle av dere også:-) stor klem fra Linn

    SvarSlett
  6. De er kjempekoselige, men jeg tørr heller ikke bruke de på treet ! satte de på hver sin tallerken på julemiddagen i fjor :)

    Nyt dagen klem Monica

    SvarSlett
  7. Åååå,jeg vil gjerne kjøpe noen hvis du har igjen?

    Send meg en mail på loftkroken@gmail.com

    Håååper du har :)

    Bente

    SvarSlett
  8. Jättemysiga bilder, riktigt julfint : ))
    Ha de bra!
    Kram Agnetha

    SvarSlett
  9. Kjempekoselige saker!
    Er så glad i disse gamle lysholderne og bruker de litt rundtom...også på juletreet (uten å tenne lysene)
    Ønsker deg en fin onsdag
    klem!

    SvarSlett
  10. Har vore på jakt etter slike, ikkje for å ha på treet, men rundt omkring. Vil gjerne ha nokre om du har fleire. Mailadr mag-ell@online.no

    SvarSlett
  11. Hei. Så koselige bilder hos deg. De gamle lysholderne er så flotte. Tør ikke heller ha dem på treet. Jeg har festet dem på tallerkener og rundt kransekakefatet. Det var en jul kransekaken tok fyr! Det gikk heldigvis fint.

    Ha fine dager fremover.

    Klem fra Hjørdis

    SvarSlett
  12. Hei hei :-)
    Ønsker å kjøpe lysholdere.
    Mvh
    verahaugan@hotmail.com

    SvarSlett
  13. Hei
    Ønsker og kjøpe lysholder. Håper du har flere.
    Mvh Ingvild Lande
    mail: to-be-la@online.no

    SvarSlett

Det er veldig hyggelig hvis du vil legge igjen en kommentar så jeg vet at du har tittet innom ;-)
Hvis du ikke har blogg - kan du velge "anonym".