mandag 30. september 2013

Nok en stol...

....er malt ;-)



Denne stolen kjøpte jeg for flere år siden.



Da jeg kjøpte den synes jeg selve stolen var fin
sånn som den var,
så jeg byttet bare trekk på den.



Men...forrige uke ble den malt....
Vet ikke helt om jeg synes den ble noe bedre,
men....nå er det iallefall gjort 
(selv om jeg kanskje skulle ønske jeg hadde
beholdt den sånn som den var...hmmm).

Har du forandret noe -
som du i etterkant har "angret" litt på?

Her blir det en liten høsttur i det fine været -
før jeg skal synke ned i sofaen med dataen og en varm kopp te!

Ha en super kveld!

10 kommentarer:

  1. Hei vennen:-)
    Tja, det finnes vell sorten:-) har malt mye jeg har angret, men trikse er og bare legge det bak seg og ikke tenke mere på det;-)
    Jeg synes stolen ble fin når du malte den jeg da;-) så jeg synes ikke du skal angre, du har jo ikke ødelagt den:-):)

    Kos deg masse på tur:-)
    Stor klem fra Linn

    SvarSlett
  2. Jag tycker att stolen blev fin som vit. Passar jättebra bredvid det vita skåpet :) Tillsvidare har jag inte ångrat det jag målat. Tvärtom har jag undrat varför jag inte gjort det tidigare :)
    Ha en fin fortsättning på veckan!
    kram Tini

    SvarSlett
  3. Jeg må innrømme at jeg syntes den var finere før, men så har jeg ikke vært den som har vært den som har malt alt hvitt. Synes stolen kom litt bort nå. Ha ha snakk om å banne i kirken.

    Klem fra Ari

    SvarSlett
  4. Det skulle selvfølgelig stå Kari

    SvarSlett
  5. Stolen ble veldig fin, synes jeg=) Tja, jeg angrer jo litt her og der, men akkurat nå angrer jeg mest for at jeg ikke får kastet med rundt og malt noe som burde vært malt!!! =) Håper den nye uka blir fin=) Vibeke

    SvarSlett
  6. Synest stolen blei veldig fin eg:)kunne tenkt meg å malt fleire ting her eg:)
    Nyt kvelden!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  7. knallfin stol
    jeg har både brune og vite
    synest dei er fine alle
    klem eli:)

    SvarSlett
  8. Fin før og vakker nå :) Forandring fryder !

    Nyt dagen klem Monica

    SvarSlett
  9. Den var fin før og fin nå,fin på hver sin måte ;))
    Ble sikker mest din stil nå ;)

    Klem på krem fra meg :)

    SvarSlett
  10. Enig i at stolen var fin både i brun og hvit. Vanskelig det der, å velge hvilke farger man ønsker å ha. :)

    SvarSlett

Det er veldig hyggelig hvis du vil legge igjen en kommentar så jeg vet at du har tittet innom ;-)
Hvis du ikke har blogg - kan du velge "anonym".