mandag 23. september 2013

Fra grønt til skjønt

I dag har jeg vært veldig effektiv
etter jobben.
Jeg har blant annet 
malt et skap og et krikettsett -
 i tillegg til at jeg har trukket om en stol.

Jeg synes i utgangspunktet
grønt er skjønt,
men...har noen stoler med grønt trekk -
som jeg dessverre ikke synes er så skjønne.




Men...etter noen strøk med malekosten -
og noen nye trekk....



...gikk stolene fra grønne til skjønne.





Mange prosjekter står for tur -
og det er ganske kaotisk her nå.
Møbler og maling står overalt.
Pes!
Har du noen prosjekter på gang?

Fineste kvelden til deg!

13 kommentarer:

  1. Det vart ein heilt ny stol! Gratulerer .-)

    SvarSlett
  2. Va snygg stolen blev :)
    Kram Malin

    SvarSlett
  3. Stolen blev superfin! Gillar oxå din tallriksställning :)
    kram Tini

    SvarSlett
  4. Utrolig effektiv du har vært i dag, må jo ha masse overskudd:)
    Stolen ble bare utrolig flott, tenk at litt maling og nytt trekk kan gjøre så mye:)
    Passet kjempe fint inn hos deg:)
    Sov godt i natt:)
    Klem Merete

    SvarSlett
  5. Så nydelig stolen ble!!:)
    Det ble stor forandring og passet så fint sammen med de andre fine møblene:)
    Ja jeg har et stort prosjekt på gang!!
    Pusser opp alle rom i et hus som skal selges etterpå:)
    Veldig gøy men tidkrevende:)
    Ha en fin kveld:)
    God klem fra Reidunn

    SvarSlett
  6. Du så effektiv du er,ordner alt og maler og fikser så fint:))
    Stolen blei utrulig fin,maling gjere underverk virkelig:)
    Fin ny veke til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  7. Nydelig ble den...jeg er jo stolgal da :)
    Jeg holder på med et salongbord og en kommode....og har nok prosjekter som venter :)

    Ha en fin uke

    SvarSlett
  8. Stolen ble fin, og passer godt til det andre du har der.

    SvarSlett
  9. Stolen blev definitivt finare i vitt. där gjorde du bra val.
    Ha en fin tisdag
    kram Meta

    SvarSlett
  10. Ja den ble virkelig skjønn :). Moro med slike forvandlinger :). Selv holder jeg på å lage sofabord av et gammelt spisebord. Gleder meg til det blir ferdig :).
    Ha en fin høstdag! Klem fra Lise

    SvarSlett
  11. For en forandring=) De ble kjempefine. Det er egentlig alltid et prosjekt på gang her, men akkurat nå er motivasjonen litt lav... Vibeke=)

    SvarSlett

Det er veldig hyggelig hvis du vil legge igjen en kommentar så jeg vet at du har tittet innom ;-)
Hvis du ikke har blogg - kan du velge "anonym".