mandag 17. juni 2013

Mer for salg


Har, som jeg har nevnt tidligere,
begynt med en liten ryddeaksjon
her hjemme -
noe som jammen var på tide ;-)


Har samlet meg opp en rekke ting
som jeg ikke har plass til,
men...som jeg har vanskeligheter
med å kvitte meg med.



Denne kurven er en av dem.
Men...nå skal den selges.

Jeg synes den er kjempefin,
men jeg har dessverre ikke plass til den.
Spesielt ikke
siden jeg kjøpte to...hi...hi... ;-)



Disse lakenene (2) og putevarene (2)
med broderier og monogram
skal også selges.

Jeg synes de er veldig søte,
men jeg bruker lite gult,
så...da er det bedre at de får et nytt hjem -
der de kan være til nytte.



Flere ting til salgs,
kan du finne her.

Riktig god kveld til deg ;-)


6 kommentarer:

  1. Fine ting du selger:-) Jeg har også brukt Finn til å selge unna noe jeg ikke trenger lenger. Ønsker deg fortstatt fine sommerdager:-)

    SvarSlett
  2. Så flotte ting du selger,godt å bli kvitt litt ting som ein har liggjande og ikkje får plass til:)kjempefine ting!
    Ønsker deg ein fine kveld!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Kurven er bare utrolig flott:)
    Alltid leit å kvitte seg med ting man er glad i , men noen ganger må man bare rydde litt:)
    Likte godt kurven:)
    Har holdt igjen noen klyper til deg, hvis du var int:) de hat gått så fort:)
    Sov godt
    Klem Merete

    SvarSlett
  4. Kurven var kjempefin, men tror ikke du bor i Bergensområdet? Deilig med litt rydding i haugene, skulle nok hatt en økt her jeg også ;)

    SvarSlett
  5. Jag har också rensat hemma, såå skönt efteråt :)

    SvarSlett
  6. Ja du skulle sett hvordan loppenen fløy unna her på sommerutstillingen søndag,kjempe kjekk måte å bli kvitt det man ikke har bruk for lengere:) Folk elsker sånt og det gjør jeg også:)))Flott ting du viser her altså,kommer til å forsvinne på et blunk!!Klemmer Vibeke

    SvarSlett

Det er veldig hyggelig hvis du vil legge igjen en kommentar så jeg vet at du har tittet innom ;-)
Hvis du ikke har blogg - kan du velge "anonym".