søndag 23. juni 2013

Jeg har fått tak i en ;-)


For noen uker siden kom jeg over
en stabel med herlige tallerkener.


Men...fordi jeg ikke bestemte meg med en gang,
og heller gikk en runde for å tenke (er det mulig??? ;-),
var det noen andre som var så heldige 
å få kjøpe dem.



Jeg ble ganske sur på meg selv.
Man vet jo at man aldri, ALDRI,
skal tenke når man kommer over et herlig funn.
Men, men....



Så...for noen uker siden kom jeg over en enslig tallerken -
akkurat lik de "jeg gikk glipp av".
Og...den ensomme, søte tallerkenen 
fikk selvfølgelig
bli med hjem.
Jeg gjør nemlig ikke samme feilen to ganger...
(Ikke så veldig ofte i allefall ;-)
Hi...hi...

Det blir dessverre lite blogging på meg fremover -
da datamaskinen min ikke er helt god
(må få kjøpt meg en ny),
men...jeg titter innom dere stadig vekk ;-)

Ha en herlig søndag og
en super ny uke!


8 kommentarer:

  1. Ja den fella er bare klassisk...lærer aldri jeg heller..Skjønne er disse tallerknene hvertfall,var så heldig å få noen i fjor selv.De blir tatt godt vare på kan jeg fortelle:)Fin søndag og sankthans!

    SvarSlett
  2. Tallriken är jättefin, där hade du tur
    som hittade en till så snart.
    Jobbigt med datorer som krånglar,
    hoppas du snart har en ny.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvarSlett
  3. Har gjort feilen selv noen ganger, men nå tror jeg at jeg har lært :)
    Plutselig kommer du kanskje over dem igjen, man vet aldri....:)
    Ha en fin søndag!
    Anette

    SvarSlett
  4. Såå fin!

    Setter så umåtelig pris på alle de fine kommentarene du har lagt igjen hos meg. Jeg får dessverre ikke kommentert så ofte lenger, det er den tida vet du. Men jeg skal slutte å unnskylde meg, for nå skal jeg nyte tiden jeg har og oppdatere meg på dine sprell :)

    Fiin søndagskveld!
    klemklem
    -Maia

    SvarSlett
  5. De tallerkene er nydelige. Jeg har også beundret de på mine antikk-runder, og angrer hver gang på at jeg ikke kjøpte. Håper du finner flere på din vei. Nydelig bilde.

    Klem fra Hjørdis

    SvarSlett
  6. Noen ganger må man bare trø tæl når tilbudet er der.
    Men du fikk jo en tallerken, og disse er kjempefine. Plutselig finner du en til, og en til....

    Kos deg.

    Klems fra Inger

    SvarSlett
  7. Søt tallerken, så bra du kom over en lik, som ett lite plaster på såret :)

    Ønsker deg riktig god sommer :)

    Klem Jeanette

    SvarSlett
  8. Ja det er noe med det- er det noe som du syntes er lekkert så er det ofte at noen andre også syntes det :) nydelig tallerken og ønsker deg lykke til i jakten etter flere :)

    Ønsker deg en fin sommer

    Klem Monica

    SvarSlett

Det er veldig hyggelig hvis du vil legge igjen en kommentar så jeg vet at du har tittet innom ;-)
Hvis du ikke har blogg - kan du velge "anonym".