søndag 5. mai 2013

Uteplass og emalje


Nå har jeg begynt å gjøre i stand
uteplassen.


Vi har ganske stor veranda -
så det er plass til flere sittegrupper der.



Kurvstolen har jeg sprayet hvit,
men...jeg ser at den burde fått seg en ny runde
med spraymaling i år.
Den begynner å bli litt vel slitt ;-)




Jeg synes det er så mye fint i emalje.
Og jeg liker spesielt godt 
hvit emalje med blå kant.



Det er ikke så ofte man kommer over
det på loppis,
men...det hender ;-)



Denne øsen/silen kjøpte jeg forrige helg.

I dag har det vært en perfekt dag å holde på ute ;-)

Ønsker dere en finfin kveld!


8 kommentarer:

  1. Kan tenke meg du lager det kjempekoselig til ute med alle dine flotte skatter,masse nydelige ting du har:)
    Håper det blir masse flotte dager framover til å kose seg ute:)


    Fine søndagskveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Det er så hyggelig å holde på ute om våren.. Veldig fine stoler :) Kjekt med spray, men lurt med primer først har jeg skjønt. Aldri brukt det selv, men lest om det i det seinere så lakken ikke flasser av.

    SvarSlett
  3. Så vackert stilleben du ordnat i blått och vitt :)
    Ha en fin ny vecka!
    kram Tini

    SvarSlett
  4. Det er herlig når vi kan begynne å tusle ute igjen :)
    Ønsker deg en fin uke!

    SvarSlett
  5. Så herlig du gjør det ute:)
    Liker selv veldig godt emalje:)
    Kjempe koselige bilder:)
    Sov godt
    Klem Merete

    SvarSlett
  6. Vilka vackra bilder, jättefint med vitt
    och blått. Är också förtjust i blåvit emalj.
    Önskar dig en go kväll!
    Kram Agnetha

    SvarSlett
  7. HÄRLIG blogg du har:) undrar om du har du bloglovin att följa med???

    Vill du ha sköna inrednings & modetips ..kan du kolla in min blogg:)

    Ha en skön helg

    LOVE Maria från inredningsvis.se
    (sverige)

    SvarSlett

Det er veldig hyggelig hvis du vil legge igjen en kommentar så jeg vet at du har tittet innom ;-)
Hvis du ikke har blogg - kan du velge "anonym".