fredag 8. februar 2013

VI og kontor

VI oppfordrer oss til
å vise fram arbeidsplassen vår -
og her kommer en liten titt inn på mitt
kontor.



En trehvit pult har blitt hvit.
Bildet på veggen har jeg laget av 
gamle noteark.




En gammel skrivemaskin kjøpt på loppis for mange år siden.
Skriver ikke så mye på den ;-),
men synes den er ganske dekorativ.



Posthyllen er kjøpt i en av 
favorittbutikkene mine -
nemlig Kremmerhuset ;-)
En koppeholder blir brukt til å holde
styr på gamle trådsneller.





Jeg er veldig fornøyd med posthylla.
Synes den ser nostalgisk og gammeldags ut -
selv om den er ny.



"Ny" kontorstol ;-)




Jeg kjøpte to slike stoler på et bruktmarked.
De var brune da jeg kjøpte dem,
men da de kom hjem til meg,
ble de selvfølgelig
hvite.



Under pulten har jeg en rekke 
bokser fra Ikea.




Disse bruker jeg til å holde orden i papirene mine.
Regninger, post, dokumenter, bilder osv. osv.




Den lille "kommoden" er også fra Ikea.
Litt maling og noen nye knotter gjorde susen.
Veldig kjekk å ha ting og tang og smårot i ;-)




Kurver, bokser og glass med sneller og tråd.
Alltid kjekt med en liten tavle der man
kan skrive små hilsener ;-) 




En liten titt i det ene hjørnet av kontoret.




Noen hvite bluser henger framme som pynt.


Vel, det var kontorplassen hjemme.
Men...jeg har selvfølgelig også en arbeidsplass...



...i Halvardhuset.



I en liten krok i gjestehytta
har jeg plassert et loppisbord -
perfekt som arbeidsplass.



Noen gamle rammer og 
en gammel skoleplansje pynter opp i
kontorhjørnet.




Ønsker dere en riktig god fredag!
Nyt helgen!

Stor klem


18 kommentarer:

  1. Så lekkert :)

    Likte den posthyllen veldig godt!

    God helg, kos deg.

    Klem

    SvarSlett
  2. Så utrulig herlig kontorplass med masse nydelige detaljer og så den skrivemaskinen då,orntlig nostalgisk og fine:)
    Nei her var det bare så masse lekkert og ein super plass å trivest på:)

    Ønsker deg ei flott helg med fastelaven og alt,må nok bake litt boller til helga,er jo så godt med boller og krem:)

    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Jättemysigt har du ordnat din arbetsvrå :)
    Ha en skön helg!
    kram Tini

    SvarSlett
  4. Åh...her var det mye fint!!Så herlig kontorplass du har!!:)Her må det jo være en fryd å sitte å "jobbe"!!:)
    Ønsker deg en nydelig helg!:)Mange gode klemmer:)

    SvarSlett
  5. Oioi,for en flott arbeidsplass du har der!
    Så fin den posthyllen ja,å lurt å ha trådsnellene på koppeholderen:)
    Ønsker deg en super helg!
    Klem Caroline

    SvarSlett
  6. DETTE likte jeg:-) Kjempefin arbeidsplass! Så mange fine ting du har både til pynt og til å bruke. Likte hylla, plakatene, snellene - ja ALT! Ha en riktig fin helg der du er:-)

    SvarSlett
  7. Fantastisk,du har de vakreste ting altså.Nydelig satt sammen min venn:)God helg!Klemmer

    SvarSlett
  8. Noen koselige kontorplasser du har!
    Så mange fine detaljer og fin pynt. Skrivemaskinen er jo bare flott!!
    Har fått noen stoler i hus...lignende din. Men her er det plastrotting i ryggen. En utfordring....men skal nok prøve å få de fine :)

    ha en fin helg :)

    SvarSlett
  9. Her var det fint!
    Du kan kunsten med å få fram det beste :)

    Klem

    SvarSlett
  10. Utrolig koslig,så mange herlige detaljer:)
    Her kunne man trivdes!!!det er tydelig at du har lagt din sjel bak dette!
    Toveklem:)

    SvarSlett
  11. Det var kontoret sitt gitt :) flink du er å gjøre d koselig rundt deg. Klems Diana

    SvarSlett
  12. Så utrolig fine arbeidsplasser du har, her kan du virkelig være kreativ. Jeg har laget meg en arbeidsplass i uthuset, eller systua, som vi kaller det. Men, det er for kaldt der om vinteren dessverre. Masse smarte løsninger hos deg, kjempelurt å ha trådsneller på et koppestativ :-)

    Ønsker deg en fin helg!

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  13. Vilket underbart kontor/pysselhörna du har...
    Så härligt att få ha ett eget litet krypin med alla sina grejer :)
    Hoppas att du har haft en riktigt mysig kväll.
    Stooor kram
    Jessica

    SvarSlett
  14. Virkelig en koselig arbeidsplass med mange spennende løsninger. Jeg skulle veldig gjerne likt å hatt det slik jeg også :o) god helg! klem fra Nina

    SvarSlett
  15. Åååååå....kjære vennen:)
    For noen herlige og inspirerende arbeidsplasser du har:)
    Skjønner jo hvor du henter alle dine kreative ideer fra:)
    Ha en herlig helg
    Klem Merete

    SvarSlett
  16. Dette var en koselig arbeidsplass! Her hadde jeg ikke kommet i gang med noe:) Hadde bare satt og kost meg med de skjønne omgivelsene. Mange gode løsninger. Likte også godt posthyllen. Nei, nå inspirerte du meg til å gjøre noe mer utav arbeidsrommet vårt.

    Ha en riktig fin helg!!

    Klemmer fra Hjørdis

    SvarSlett
  17. Alltid så vakker og koselig hos deg! NYDELIG!¨

    Happy helg!
    klem Maia

    SvarSlett
  18. Så fint och välordnat du har det, skulle se här ojojoj. får skämmas.
    Ha en fin vecka
    Kram Meta

    SvarSlett

Det er veldig hyggelig hvis du vil legge igjen en kommentar så jeg vet at du har tittet innom ;-)
Hvis du ikke har blogg - kan du velge "anonym".