søndag 24. februar 2013

Loppis på bloggen?

Søte Lise,
med den herlige bloggen "Fossestua",
skrev i en kommentar at 
hun synes at jeg skulle vurdere å ha en liten loppis
på bloggen ;-)




Skapene og skjulet mitt er jo fullt
av ting og tang jeg har kjøpt,
men som jeg egentlig ikke har plass til -
sååå....jeg synes loppis på bloggen
var et veldig godt tips.
Tusen takk, snille Lise ;-)




Er det noen der ute som har erfaring med det?
Loppis på bloggen?




Blir takknemlig for tips og råd
om hvordan det kan gjøres.




Ønsker dere alle en fantastisk fin
søndagskveld!
Tusen takk for at akkurat du tittet innom meg ;-)
Det setter jeg stor pris på!

Nyt kvelden!

7 kommentarer:

  1. Hihi, du er ikke den eneste som har fulle skaper ;)
    Høres jo ut som en lur ide, men lurer på hvordan det kan gjøres..
    Blir spennende å se hvor dette bærer hen :)
    Ønsker deg en fin søndagskveld!
    Klem Mirjam

    SvarSlett
  2. Så herlig forslag:)
    Aldri hørt om det før, men var en kjempe idee:)
    Dette gleder jeg meg masse til:) blir kjempe spennende:)
    Ha en strålende ferie uke:)
    Klem Merete

    SvarSlett
  3. Du kan jo opprette en egen etikett og publisere det du vil selge der? Vet at Liven har en egen bruktblogg. Et annet tips er jo å arrangere byttekveld, hvor alle tar med interiørting de vil bytte med noe annet:-) Du har iallefall mye fint, så lykke til:-)

    SvarSlett
  4. Det synes jeg høres ut som en god idè! Ønsker meg en sånn terrin som du viser på bildet her, jeg, så..;-)

    En fin uke til deg!

    SvarSlett
  5. Heisann
    Det høres jo veldig kjekt ut det.....og det kan lett bli for fullt ja :)
    Selv har jeg startet en egen bruktblogg, når jeg rydder eller skifter litt ut....eller maler noe jeg ikke har plasss til, legger jeg saker der fra overskuddslageret :) Nydelige saker du viser og jeg ønsker meg en hvit terrin :)

    ha en fin dag!

    SvarSlett
  6. takk for hyggelig kommetar inne hos meg :-)
    jammen har du my flott og gammelt.....jeg elsker det!

    spennende med loppis på bloggen!

    klem tone

    SvarSlett
  7. Så vakkert! Skal du holde loppis vil jeg gjerne være med å kjøpe!

    Klem fra Karen

    SvarSlett

Det er veldig hyggelig hvis du vil legge igjen en kommentar så jeg vet at du har tittet innom ;-)
Hvis du ikke har blogg - kan du velge "anonym".