onsdag 27. februar 2013

Den herligste skatt


Jeg er sjelden inne på Finn.no.
Ikke fordi jeg ikke vil,
men fordi jeg er redd for å finne noe jeg liker -
som jeg selvfølgelig ikke har plass til...hi...hi...
....eller som er for dyrt....
....eller som er for langt borte....
...eller som allerede er solgt...



Men...på søndag var jeg tilfeldigvis innom
dette fantastiske stedet -
og kom over denne herlige skatten.




Et gammelt lintøyskap.
Sukk, sukk og dobbelt sukk!




Et sånt skap har jeg ønsket meg
lenge, lenge, lenge.



Jeg var ganske sikker på at jeg var for sent ute -
at skapet allerede var solgt...
Men nei....jeg fikk beskjed om at det fortsatt var til salgs,
og at jeg kunne komme og se på det samme kveld.



Da var jeg ikke sen med å sette meg i bilen.
Skapet var akkurat så fint som jeg trodde.
Og...heldige, heldige meg
fikk lov til å kjøpe det.
Lykke!



Jeg er bare sååå fornøyd.
Jippi!




Sjarmerende oppheng til gammelt bestikk.
Er det ikke fiiiint???





Så kommer det store spørsmålet da...
Male eller ikke male....???
Akkurat nå heller det mot
"ikke male".
Utrolig, men sant...hi...hi...
Jeg maler jo i utgangspunktet alt jeg kommer over ;-)
Men...hva synes du?
Male eller ikke male??
(Ikke, ikke, ikke...hi...hi....)


                      

Jeg kan bare ikke stoppe opp med å se på dette 
fantastisk vakre skapet.
Jeg er bare sååå fornøyd ;-)
Har du en skatt du er ekstra, ekstra fornøyd med?

Ha en herlig onsdagskveld  -
og tusen, tusen takk for at du titter innom meg!

Klem



18 kommentarer:

  1. Jeg sier ikke male, så kan du ha det slik til du blir lei, for så og male det;-) husk det er ingen vei tilbake når det er malt;-) har samme problemet selv;-) kjøpte ett bord, og er usikker på om jeg skal male eller ikke;-) så det forblir ubehandlet en liten stund ja tror jeg, se det selv på bloggen min så får jeg høre hva du mener?:-) jeg maler jo stort sett alt jeg også så;-)
    Skapet var jo helt nydelig;-)
    En fin kveld videre til deg:-)
    Klem fra Linn;-)

    SvarSlett
  2. Nei nei, ikkje male!
    Når du er så heldig å få tak i et pidestallskap som er i så god stand,
    Syns eg du bør bevare det som de er,

    Såg på et sånt på Finn for ei stund siden, men det var dessverre luta når det var poppis, Hadde eg kjøpt det kunne me ha bytta og da kunne du ha malt da! (Du gjør som du vil ;-).

    Klem,

    SvarSlett
  3. Nydelig skap:)
    Så kjempe heldig du har vært:)
    Elsker disse gamle skap og akkurat dette ville jeg ikke malt....
    Det er jo bare nydelig til alt det hvite:)
    Fortsatt herlig kveld
    Klem Merete

    SvarSlett
  4. Takk for koselig hilsen inne hos meg:) Jeg legger meg til som følger, får her har jeg lyst til å ta turen innom igjen:) Nydelig skap, jeg har også noen gamle møbler som betyr litt ekstra. Spesielt sofakista vår, den har reist rundt i hele verden sammen med mammas onkel:)Så den drar på åra *smile*

    Helt nydelig vinter bilde av den rødesparken, ble helt bergtatt jeg♥ Ønsker deg en fin kveld, klem Mari

    SvarSlett
  5. Ikke male, vent til du er SIKKER :) så flott det var, jeg har handlet alt for mye på finn....min kjære har kjørt lange veier etter et klikk på finn :)

    Klem

    SvarSlett
  6. Åh, vilket ljuvligt skåp! Jag tycker att du skall behålla färgen på det :)
    kram Tini

    SvarSlett
  7. Underbart vackert! :)
    Behåll träfärgen tills du känt efter ordentligt om du vill ha det vitt! :)

    Kram Åse

    SvarSlett
  8. Ikke male!! Synes det er nydelig slik det er :)

    SvarSlett
  9. Nydelig skap, så heldig du har vært!!
    Jeg er enig med deg - ikke male, iallefall ikke hvis du er det minste usikker... Skapet står så flott som ett nydelig smykke mot alt ditt hvite!
    Titti-klem

    SvarSlett
  10. FANTASTISK min venn!!!Heldig heldige deg:)))
    Hadde jeg vært deg hadde jeg ventet med å male,det var virkelig vakkert slikt det er:)Kos deg,klemme Vibeke

    SvarSlett
  11. Vilket underbart skåp! Jag är så avundsjuk,
    lyckliga du.
    Ha de gött!
    Kram Agnetha

    SvarSlett
  12. Nydelig skap!!!
    Akkurat et slikt er jeg og på jakt etter:)
    Så heldig du var,for disse skattene er ikke såååå lette å få tak i!
    Jeg ville nok malt det,men du kan jo vente å kjenne litt på magefølelsen;)
    Klem Caroline

    SvarSlett
  13. Nydelig skap du har fått deg,jeg hadde
    malt det hvitt,uten tvil. :)) Alt blir
    finere hvitt og ting du har inni kommer
    mye bedre frem. :)
    Klemmer.

    SvarSlett
  14. Helt fantastisk, så heldig du var som fikk kjøpe det;)
    Står nå både en og to skatter kjøpt på finn rundt omkring hos meg også...
    Er veldig usikker på om jeg ville malt det, jeg maler også alt som kommer i hus men det var jo veldig fint slik som det var da...Hmm vanskelig du får avvente og la det modne litt kanskje;)
    Fine dagen til deg;)
    klem

    SvarSlett
  15. Du bare våger ikke å male dette skapet!! Det er jo så vakkert, og en dag vil du helt sikkert angre på malinga.

    Ser ut som det er flammebjørk, men er det det - eller er det ådringsmalt. Uansett - det er kjempefint.

    Har ett maken, men ikke så fint på utsida.

    Klem Inger

    SvarSlett
  16. Åå sååå fint!!!så heldig du var!
    Jeg tør bare se på det som er i nærheten. ..elkers blir jeg bare bare skuffet;-) skapet var fint som det var..men er det som er så gøy..at det er ditt skap. Du som må kjenne hva du liker og hva som passer inn hos deg.:-) men om du er usikker så behold det slik litt og se det an:-) håper du finner ut av det:-) nydelig var det iallefall !!! ! Ønsker deg en flott helg! God klem:-)

    SvarSlett
  17. Nyyydelig som det er....og nyyyydelig som malt.Duburde med andre ord ikke gått inn på Finn på fredag heller,for nå har du skapt deg et dilemma!Så kunne heller jeg fått kjøpe skapet,Hihi.Alltid samme problem på Finn hos meg også...det hjelper ikke akkurat når man ikke bor nært de store byene....frakt er min verste fiende på Finn'ern faktisk.Jaja....lykken prøves stadig vekk likevel.
    Vent med å male til du er sikker!Uansett har du fått en nydelig skatt i hjemmet,herlig:)
    God helg!
    Toveklem:)

    SvarSlett
  18. Så fint skapet var!! ;-)

    Spent på hva du gjør med det!

    God klem fra Ingrid

    SvarSlett

Det er veldig hyggelig hvis du vil legge igjen en kommentar så jeg vet at du har tittet innom ;-)
Hvis du ikke har blogg - kan du velge "anonym".