søndag 13. januar 2013

Loppiskurver - del 1


Jeg liker kurver!


Kurver i alle former, farger
og fasonger.


Denne kurven kjøpte jeg i sommer -
og jeg synes den er kjempefin!
Det ser nesten ut som den har blitt brukt
som barneseng eller vugge av noe slag...?



Nå står den under et lite bord
i sommerstua.



Jesusbildet, salmeboken og fatet
ble også kjøpt på loppis i sommer.
Jeg synes den brune bilderammen og
det brune bokomslaget bryter fint 
med alt det hvite.



Forrige helg kjøpte jeg flere kurver.
Håper du har lyst til å se dem 
i neste innlegg...?

Nå har jeg fått hjelp av min gode, snille og flinke nevø -
og Google Chrome er lastet opp -
og....det fungerer utmerket ;-)

Tusen, tusen takk!

Ha en fantastisk fin søndag!
Her er det 19 kuldegrader i dag ;-)
Brrrr!
Hvordan er været hos deg?

15 kommentarer:

  1. 19 minus är för kallt, då är det jobbigt
    och vara ute. Hoppas det slår om och blir
    lite varmare. Jättefin korg, det är så fint
    och ha korgar stående så under bord.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvarSlett
  2. Minus 19!!! Wow det hørtes veldig kaldt ut - men fint også. Jeg elsker å pakke meg inn i klær og kjenne kald frisk luft - eller sitte inne med fyr i peisen. Men dette var kanskje litt vel kaldt? Jeg liker også kurver og dine var fine :-)

    SvarSlett
  3. Så flott kurv, fine bilder.
    Kald og solrik dag :)

    Ha en flott søndag!

    Klem

    SvarSlett
  4. Jeg er også glad i kurver :) Har bare alt for liten plass til å ha alt jeg ønsker meg.... Hos meg er det bare 7 kalde. Så dagen i dag skal tilbringes foran ovnen med strikketøy og kaffekopp :)

    Klem

    SvarSlett
  5. Heisann:)
    Så fin kurv... kurver er en av mine favoritter også:)
    Flotte loppisfunn, og så flott arrangert på det vesle bordet... nydelig:)
    -19 er veeeeeldig kaldt, du får kose deg innomhus i dag:)

    Ønsker deg en kos søndag:)
    Klem fra Marianne

    SvarSlett
  6. Herlige gamle kurver du har der:)
    Liker kurver selv veldig godt, de gir et sånt hjemmekoselig preg:)
    Ja, nå er det kaldt, så det er bare å fyre:)
    Ha en herlig Søndag
    Klem Merete

    SvarSlett
  7. Kjempeflott kurv... Gleder meg til å se de du har funnet på loppis... Skulle gjerne ha vært på de lpppe-markedene du er på... du finner jo så mye fint ;O)
    Ikke så kaldt her i dag.. Bare ni minus, men vi hadde en sånn dag i går og da er det ekstra koselig å sitte inne å fyre.
    Ha en super søndag.
    Klem fra Hill-Iren

    SvarSlett
  8. Hei og hopp:):) så flott kurv du hadde der, annerledes og fin:):)
    Jeg og bryter opp alt det hvite med naturlige farger, så jeg likte godt det jesusbildet og bokasom du hadde i litt bruntoner;):)
    Ønsker deg en flott dag videre:)
    Klem fra Linn:):)

    SvarSlett
  9. Så utrulig fint det var,likte det kjempegodt og så fint alt var som du hadde sett sammen det,knallfint:)
    Du er ikkje åleine om å like kurver,det er så fint og eg kunne tenkt meg mange fleire rundt her og!

    Her og er det kaldt,nesten for kaldt så gjelder å kle seg:)

    Fine søndag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  10. Heia, tusen takk for kos ord hos meg. Den kurven var kjempefin og spesiell. Jeg elsker kurver, jeg også, så jeg har en del av dem.

    Ønsker deg en fin dag videre.

    Klem

    SvarSlett
  11. Jeg er også veldig glad i kurver! Denne du viser her var veldig fin :) De kommer jo alltid godt med! Dekorative er de jammen også ;)

    Her er det også kaldt i dag, så det gjelder å holde seg inne! Hihi, skikkelig søndagskos!
    Ha en fin kveld :)

    SvarSlett
  12. HALLO:)
    JA ENIGE MED DEG
    KURVER ER SÅ SJARMERENDE
    Å DU HAR VIRKELIG FÅTT DI FREMM
    SÅ BRA DU FIKK HJELP
    NYT KVELDEN
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  13. Kurver er et helt nødvendig innslag her hos meg. Mange liker kurver så de jeg har med fra Frankrike og legger ut forsvinner ganske fort!

    SvarSlett
  14. Fiine!

    Ønsker deg en fortryllende start på uken!
    Her skal kvelden tilbringes med en kjær venninne, jeg som hater å shoppe skal faktisk bli med henne på shopping (grøss og gru) - hva man ikke gjør for de man er glad i *smile*

    Stor klem
    -Maia

    SvarSlett
  15. Hei på deg;)
    Så bra at det ordnet seg med opplasting av bilder, jeg har også hatt problemer og når den tekniske tålmodigheten ikke er på topp i utgangspunktet så kan du jo tenke deg resten...;)
    Koselig korg du viser, man får ikke nok korger, det er ihvertfall helt sikkert!
    Gleder meg til fortsettelsen;)
    Klem Silje Marie

    SvarSlett

Det er veldig hyggelig hvis du vil legge igjen en kommentar så jeg vet at du har tittet innom ;-)
Hvis du ikke har blogg - kan du velge "anonym".