torsdag 10. januar 2013

Loppefunn


 
Det ble ikke så mange
loppefunn i helgen,
men....noen ble det, selvfølgelig ;-)

 
 Dette lille, hvite fatet og den lille muggen
fikk jeg kjøpt for en billig penge.
Jeg trenger hverken fat eller mugge,
men....synes de var så søte -
så de fikk bli med hjem...hi...hi...
 
 
 
Kjøpte også denne søte kniven.
I tillegg kjøpte jeg flere kniver, gafler og skjeer -
som jeg vil vise dere i et annet innlegg.
 
 
 
 
Jeg får fortsatt ikke lastet opp bilder på vanlig måte -
noe som er veeeeldig kjedelig,
men...jeg har funnet en litt kronglete måte
å gjøre det på (ved å legge til gadgets),
så jeg får bare bruke den til jeg finner en annen
løsning.
 
Vil gjerne takke dere for at dere titter innom meg.
Det setter jeg stoooor pris på.
En ekstra stor takk til dere som tar
dere tid til å legge igjen en kommentar ;-)
Det er utrolig hyggelig!
 
Ha en finfin kveld!
 
 

10 kommentarer:

  1. Så vackra fynd du gjort :)
    Ha en god fortsättning på veckan!
    kram Tini

    SvarSlett
  2. Hei du:)
    Så herlige funn du har gjort som alltid:)
    De gamle kniver der er utrolig nydelige:)
    Kjempe kos at du stakk innom i dag:) kos å se deg:)
    Ha en herlig kveld
    Klem Merete

    SvarSlett
  3. Ennå mere til din herlige samling av gamle ting:)Å hva du finner:))Ønsker deg en fin fin kveld,klem Vibeke

    SvarSlett
  4. Så masse fint du får tak i,nydelige kniver og jammen så finner du masse fine skatter:)flinke du!
    Fekk lyst på eple eg no,hihi;)

    fine kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  5. Heisann:)
    Så herlige loppefunn du har ervervet deg:)
    Jeg skal på en liten loppe-runde neste uke, gleder meg stooort:)

    Ha en riktig fin kveld:)
    Klem Marianne

    SvarSlett
  6. Så roligt det är och gå på loppis när
    man hittar så fina saker, både kannan
    och fatet är jättefina. Just vitt porslin
    tycker jag det är svårt och hitta.
    Grattis till fina fynd
    Kramar
    AnnaMaria

    SvarSlett
  7. Så gøy:) loppis er ikke hverdagskost her iallefall, så jeg misunner deg dette;):)
    Nydelig loppefunn var det iallefall;):)
    Ønsker deg en flott kveld videre:)
    Klem fra Linn:)

    SvarSlett
  8. Så mange fine ting du finner :!)Kjempegøy med loppis:)blir aldri lei av det:)Ønsker deg en fin kveld:)Mange gode klemmer fra meg:):)

    SvarSlett
  9. Å DU FINNER SÅ MASSE FINT
    HÅPER DET ORDNER SEG MED BILDENE
    NYT DAGEN
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  10. Alltid kul med lite loppisfynd, de
    hade passat mig med ;)

    Ha en mysig helg!
    Kram Agnetha

    SvarSlett

Det er veldig hyggelig hvis du vil legge igjen en kommentar så jeg vet at du har tittet innom ;-)
Hvis du ikke har blogg - kan du velge "anonym".