søndag 9. desember 2012

Søndag og nostalgi

 
Da skal treet snart pyntes,
og jeg har begynt å ta fram
litt juletrepynt.
 
 
 
Da jeg bodde hjemme (hos mamma og pappa ;-)
pyntet vi alltid juletreet på lille julaften.
Det var en veldig koselig tradisjon.
 
 
 
 
Men...de siste par årene har jeg begynt å pynte treet
mye tidligere.
Jeg synes førjulstiden er koselig,
og synes det gir god førjulstemning
med pyntet tre.
 
 

Her går pynten stort sett i
sølv og hvitt -
med noen små innslag av rødt.
 
 
 
 
 
"Gamle" nostalgiske kuler
med sjarmerende og søte bilder.
 
 
 
 
 
Så...i dag skal treet opp -
den 2. søndagen i advent ;-)
 
For tidlig?
Hva synes du?
 
Ønsker dere en fantastisk fin dag!
 
Stor klem
 

14 kommentarer:

  1. Nydelig julepynt du skal henge opp:-) Jeg vokst eogså opp med juletrepynting den 23, men har i eget hjem oppdaget at det kan bli ganske stressende med så mye som skal ordnes i siste liten. Jeg pynter gjerne treet en uke før jul, viktig å ha tid til å glede seg og et pyntet juletre får opp forventingene til høytiden:-) Kos deg masse og ha en fin snøværsdag! Klem fra Berit

    SvarSlett
  2. HEI:)
    SÅ NYDELIGE KULER
    JEG PYNTER DEN 22 DESEMBER:)
    KOS DEG MED PYNTINGEN DIN
    KLEM ELI:))

    SvarSlett
  3. Så fint med kulene i esken. Lekre kuler. :) Her pynter vi også treet før lillejulaften, men vi venter enda litt, har ikke kjøpt tre enda heller.

    SvarSlett
  4. Koselig juletrepynt. Synes ikke det er for tidlig å pynte treet nå. Liker også å nyte synet i førjulstiden - også liker jeg å rydde alt vekk 1. nyttårsdag og begynner det nye året med helt blanke ark.

    Kos deg med pyntingen!

    SvarSlett
  5. Fint julpynt! Jag väntar till strax innan jul innan jag pyntar min julgran. Kram Ester

    SvarSlett
  6. Hei!:)Så nydelige bilder!:)
    Disse eskene er så lekre!:)
    og jeg syns at alle skal pynte treet når de har lyst:)der er vi så forskjellige:)Vi var og hogget treet i dag...så ikke lenge til det er på plass her heller....:)
    Ønsker deg en flott kveld:)God klem:)

    SvarSlett
  7. Flott julepynt.. Vi har ikke hatt juletre de siste 2 årene, men i å skal vi gå i innkjøp av pynt slik at vi har til neste jul. Synes det ikke er for tidlig å pynte treet nå :)

    SvarSlett
  8. Så nydelige bilder av vakre kuler:)
    Likte så godt at de lå sånn i esken:)
    Syntes man må pynte etter hva man selv føler og det er jo kjempe kos å kunne nyte det vakre tre litt lenger en 1 uke:)
    Så gleder meg til å se det ferdig:)
    Klem Merete

    SvarSlett
  9. Jeg syns julen skal være kos og at du lager dine egne tradisjoner, syns jeg bare er herlig!

    Herlig å sette opp treet så tidlig *smile*
    Nydelig pynt også!

    Håper alt er bra med deg, kjære!
    Her har jeg havnet helt bakpå med blogging og det som er... men rekker alltids innom nydelige bloggerinaer som deg *smile*

    klemklem

    SvarSlett
  10. Heisann du. ;)
    Så koselig at du fant veien inn til min blogg. Nydelige julekuler du har. Jeg synes det er litt tidlig å pynte juletreet nå, men alle må jo gjøre hva som passer dem. Det er sikkert veldig koselig å pynte det tidlig. Her hos oss blir det nok pyntet bittelille julaften tenker jeg. ;)

    Ha en fin kveld.
    Hilsen Eline. ;)

    SvarSlett
  11. Nyyyydelig juletre pynt:-)!!!! Og så koselig å ta inn juletreet så tidelig:-)! Viktig å lage sine egne tradisjoner!!!

    Ha en herlig uke og kos deg masse!!
    Klemmer!!

    SvarSlett
  12. Så koselig!
    Vi har alltid pyntet juletreet på bittelille- eller lillejulaften,
    Men ser mange pynter treet mye før, og jeg er jo enig i at det er veldig koselig! :-)
    Kunne godt gjort det selv, men der får jeg neppe medhold fra mannen;)
    Det holder nok at jeg har solgt stolene våre denne julen ;) hehe!

    Klemmer

    SvarSlett
  13. Vilka vackra julsaker. Ha en fin dag.
    Kram Agneta

    SvarSlett
  14. For noe vakre julekuler...også er det alltid hyggelig å titte innom deg. Fortsatt god førjulstid til deg fra meg;o)

    SvarSlett

Det er veldig hyggelig hvis du vil legge igjen en kommentar så jeg vet at du har tittet innom ;-)
Hvis du ikke har blogg - kan du velge "anonym".