torsdag 15. november 2012

Nok et bord

Som noen av dere sikkert
har fått med dere,
har jeg i den siste tiden
hatt dilla på
bord ;-)
 
 
 
På et loppis for noen uker siden fant jeg
dette lille bordet.
 
 
 
Bordet var trehvitt og ganske slitt
da jeg kjøpte det.
 
 
 
Etter noen runder med malekosten
ble det seende sånn
ut ;-)
 
 
 
Her har jeg dekorert bordet
med en suppeterrin fylt med herlige, røde epler.
 
 
 
 
Skjærefjøla i porselen kjøpte
jeg på loppis for noen år siden.
Jeg synes bare disse gamle skjærefjølene
er så dekorative og sjarmerende.
 
 
 
 
Godt med små eplebiter.
 
 
 
 
Klokka og kakeformen er også
loppisfunn.
Jeg samler på vekkerklokker
og begynner å få en fin, liten samling.
 
 
 
 
Suppeterrinen er ny.
Jeg foretrekker i utgangspunktet
gamle, hvite suppeterriner,
men...denne nye gjør også
nytten sin ;-)
 
 
 
 
Jeg synes de gamle bordene
som har den lille skuffen foran
er spesielt sjarmerende og søte.
 
 
 
 
Bordet har klaffer på begge sider -
noe som gjør at bordet får plass i
et lite rom,
men har allikevel plass til mer
enn en person ;-)
 
 
 
Jeg er veldig fornøyd med bordet...
 
....spesielt etter at det ble malt ;-)
 
 
 
Ha en flott kveld!
 

16 kommentarer:

  1. For et lekkert bord!
    Et skikkelig kupp på loppis :)
    Ha en herlig kveld søte du!

    Klem Gitte

    SvarSlett
  2. Så utrolig fresht og vakkert det bordet ble! Virkelig lekkert når du har malt og stylet. La merke til den stilige kakeforma du har brukt til lysestake. Godt tips!

    SvarSlett
  3. Så fint bord du hittat! Blev som nytt med vit målfärg :)
    Ha en trevlig helg!
    kram Tini

    SvarSlett
  4. Så utrolig koselig det bordet ble:)
    Du har jo bare så utrolig mange flotte bord.......:)
    Utrolig koselig du har pyntet også:)
    De røde epler i den gamle tone var kjempe koselig:)
    Fortsatt herlig kveld
    Klem Merete

    SvarSlett
  5. Det bordet ble kjempefint! Jeg har også dilla på bord:) Nydelig pyntet også:) klem lille meg

    SvarSlett
  6. Så fint bordet ble.
    Skal du selge det noen gang, så melder jeg meg :)

    :) Inger

    SvarSlett
  7. Bordet ble veldig fint når det ble malt. Du er flink til å se potensiale i ting som i utgangspunktet ikke er såå fine... :) Koselig pyntet. Den terrinen var veldig fin, du vil ikke gi et hint om hvor du har kjøpt den? Jeg liker godt å pynte med gamle terriner, men kunne ikke tenke meg å servere mat i de og de blir aldri så nøye rengjort..

    Ha en fin kveld

    SvarSlett
  8. Kjempe koslig det bordet altså:)))Du har virkelig mange mange fine ting:) Kos deg i helgen,klem Vibeke

    SvarSlett
  9. Hei igjen!!Så gøy, jeg fant akkurat likt bord for noen uker siden!Mitt ble også malt hvitt:)
    Så nydelig du har pyntet det:):)
    Liker så godt den lille skuffa og de små klaffene,tar liksom ikke så stor plass hverken med klaffene opp eller ned:)
    Ønsker deg en fin kveld!God klem fra meg:)

    SvarSlett
  10. TI HI MÅ FLIRE TITT NÅ JA
    DU MÅ HA UTROLI MANGE BORD
    OG ALLE JEG HAR SETT ER LIKE FINE
    FLINK OG HELDIG ER DU!
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  11. Du er jo så heldig å få fatt på disse bordene du :)))
    Her er de ikke å oppdrive desverre... Sukk :(

    Det ble kjempefint og så herlig dekorert :)

    Fin fin torsdagskveld
    Klem Heidi

    SvarSlett
  12. Skjønt bord! Klaffebord er både fint og praktsik, og så var det søtt med den lille skuffen. Har også et lite bord med skuff foran, veldig glad i det!

    God helg! :)

    SvarSlett
  13. Hei :)
    Mange flotte bilder av et nydelig bord - flink du er!
    Ønsker deg en riktig god helg ♥
    Klem Anette

    SvarSlett
  14. Så flott det ble, hvitmaling funker;)
    Kjempe koselig var det altså, er på jakt selv etter ett slikt klaffebord.
    Ønsker deg en flott kveld;)

    SvarSlett
  15. DNA dette var ett lekkert bord ja;):)
    Jeg er veldig glad i gamle bord og komoder så jeg har ikke noe problem i og se hvorfor du har dilla;):)
    Det ble nydelig;):)
    Klem fra Linn

    SvarSlett
  16. Så fint det ble! Er så artig å dra på loppemarked, spesielt når man kan komme hjem med noe sånt! :)

    *Hilde*

    SvarSlett

Det er veldig hyggelig hvis du vil legge igjen en kommentar så jeg vet at du har tittet innom ;-)
Hvis du ikke har blogg - kan du velge "anonym".