fredag 12. oktober 2012

Et gammelt barberspeil

Kjøpte for en tid siden
et gammelt barberspeil
på loppis.

 
Synes det er kjempesjarmerende.
 


Her ser dere speilet før det ble malt.
Fargene passet ikke helt inn hos meg...


 
 
....så da ble det hvitt.



 
Synes den lille hylla til...
 
 
 
...barbersaker er søt ;-)
 
 
 
 
 
Nå henger speilet
over vaskefatet på
Blårommet.
 
I kveld skal jeg ha middagsgjester,
og i morgen skal jeg på bursdag til en venninne ;-) 
Koselig!
 
Skal du noe morsomt i helgen?
 
Ønsker dere alle en
riktig god helg ;-)
 
Kos dere!

12 kommentarer:

  1. Så hyggelig speil. :)
    I helgen blir det jobbing, og hjelpe ei venninne med å flytte :)
    Ha en god helg, kos deg

    SvarSlett
  2. Så koselig og det passet jo perfekt over vaskevannsfatet :)
    Høres ut som om du får en herlig helg, nyt den :)

    Klem klem

    SvarSlett
  3. Fin rakspegel du hittat och den blev ännu finare som vit :)
    Ha en skön helg!
    kram Tini

    SvarSlett
  4. Du store, hvor du er god på å finne gamle skatter! Så fint du har pusset det opp og nydelig patina i speilet. Passer perfekt på blårommet ditt:-) Koselig med barbersakene på. Ha en stålede helg!

    SvarSlett
  5. Altså STRÅLENDE helg...
    Nyt det fine været som er meldt, jeg må typisk nok jobbe...

    SvarSlett
  6. Så fint som speilet passer inn. Og ble kjempefint som hvitt - barbersakene setter jo prikken over i`en.

    Om jeg skal noe morsomt i helga?
    Kommer vel an på hvordan man ser det - skal fortsette ryddinga av ett dødsbo - mange skatter, men jaggu meg mye skrap også.

    Klem Inger

    SvarSlett
  7. Så flink du er til å finne slike flotte skatter :)

    Farmors og Bestefars lille skatt og solstråle kommer hit i helgen- hun har akkuart blitt ett år :)

    Ønsker deg en flott helg !

    Klem Monica

    SvarSlett
  8. Så nydelig det blei når du fekk det malt,jammen ser du potensialet i mange flotte ting:)du har det så fint og så mange fine ting rundt deg
    Ønsker deg ei flott helg!
    God klem fra Lillian

    SvarSlett
  9. Det ble jo bare kjempe fint og passet perfekt der:)
    Du er alltid så kreativ og flink:)
    Kos deg masse i helgen:)
    Klem Merete

    SvarSlett
  10. Så fint det ble! Og så moro, jeg har samme gamle kanne som såvidt skimtes nederst på siste bildet.

    Fin søndag til deg og dine!

    SvarSlett
  11. Et ordentlig koselig funn!!
    Heldige deg...atter en gang.
    Vet du....leter selv etter barberspeil eller rakspegel som de sier. Men har ikke hatt hellet med meg.
    Passer så fint i det nydelige blårommet :)

    ha en fin kveld

    SvarSlett
  12. Gurimalla, her har jeg gått glipp av mye :)
    Så utrolig mye fint og inspirerende du viser!
    Det blå rommet som ble rosa er bare så gøy å se!
    Utrolig lekre begge rommene!
    Du er så flink å gjøre det koselig og integrere gamle ting å en god måte!
    Alltid inspirerende å besøke deg:)

    TAKK for titten.
    Klem fra Anne.

    SvarSlett

Det er veldig hyggelig hvis du vil legge igjen en kommentar så jeg vet at du har tittet innom ;-)
Hvis du ikke har blogg - kan du velge "anonym".