fredag 14. september 2012

Flere skatter

Den siste tingen jeg fikk
med meg hjem på søndag -
og som jeg var superfornøyd med -
var denne:


En liten terrin -
til saus, tror jeg.



Jeg synes den var
utrolig søt og dekorativ,
så den bare måtte bli med hjem.
Lykke!



Jeg fikk kjøpt den for en
rimelig penge -
og....det er jo akkurat sånn det skal være på
loppemarked.



En herlig liten skatt!

Ønsker dere alle en riktig fin fredag!
Nyt helgen!
Her blir det loppis igjen -
tror jeg -
men...jeg skal ikke ha noe, altså...hi...hi...

God helg!

8 kommentarer:

  1. Den var fin:) Så søt, skulle gjerne hatt en sånn en selv:) Virker som det er så mye loppis rundt alle bloggerne, men ingen rundt mitt nærområde:/ Jeg finner bare loppis i sverige jeg;) hmm..Jaja, får lete på finn jeg da;) Eller i låve og fjøs, her hjemme;)
    Klem

    SvarSlett
  2. Ljuvlig terrin du hittat, verkligen vacker :)
    Ha en fin helg!
    kram Tini

    SvarSlett
  3. Så fin den var!!!
    Virkelig et kupp :)
    Knivene var jo også herlige ;)
    Ha en superflott helg!
    Klem fra meg!

    SvarSlett
  4. Hei skjønne deg:)
    Du finner det du,skulle ønskt det var litt loppemarked her og,så gøy å gå på jakt etter skatter som er billige og gode og:)
    Nydelige ting du har fått tak i:)
    Ei flott helg til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  5. Heeelt skjønn!!Du er så heldig:)

    Strålende helg til deg:)

    SvarSlett
  6. Hei du:)
    Ja, den var utrolig herlig:)
    Er kjempe glad i disse gamle teriner:)

    Sov godt
    Klem Merete

    SvarSlett
  7. Heisann:)
    Så flott terrin du hadde kjøpt deg,kjempegøy med loppis:)
    Du lurte på hva jeg gav for serviset,jo altså for 79 deler betalte jeg 2000 kroner,men jeg vet jo at det er verdt mye mer,å at jeg hadde angret om jeg ikke hadde kjøpt det,hehe...Det var jo på auksjonen,så det var derfor prisen ble såpass,for det var såklart flere som ønsket seg dette serviset:)
    Det blir ikke loppis på meg i helgen,føler liksom at jeg har brukt opp min kvote for en stund;)
    Men du må kose deg!
    Klem Caroline

    SvarSlett
  8. SÅ heldig du var :) Jakter på en slik terrin:) Superfin!!
    Koselig at du likte bloggen min:)
    ønsker deg en god helg
    klem Tove

    SvarSlett

Det er veldig hyggelig hvis du vil legge igjen en kommentar så jeg vet at du har tittet innom ;-)
Hvis du ikke har blogg - kan du velge "anonym".