onsdag 19. september 2012

Fin gave

Tidligere i sommer hadde
jeg noen gode venner og kollegaer
på besøk.
Vi spiste reker og koste oss.

Jeg fikk både sjokolade, drikkevarer og blomster.
Veldig snille jenter ;-)


En av de snille jentene hadde med
dette flotte kjedet.
Hun lager disse kjedene -
i tillegg til andre smykker og spenner -
selv.
Hun selger tingene sine på Epla -
og du kan se alle de fine tingene hennes



Tusen takk for en hyggelig kveld -
og for de flotte gavene, jenter ;-)

Ønsker alle som er innom
en finfin kveld!

8 kommentarer:

  1. heldig er du som har så flotte venninner:) Jeg har vert inne på den siden tidligere, mye fint der ja:)
    Klem♥

    SvarSlett
  2. Oi så fin gave. Gøy å ha noe som ikke alle andre har.
    Skal ta en titt i butikken hennes!
    Fin kveld til deg =)

    SvarSlett
  3. Hei du:)
    Nydelig kjede og kjempe koselig gave å få da:)
    Passet perfekt på din Gine:)
    Fortsatt herlig kveld
    Klem Merete

    SvarSlett
  4. Det var jo riktig så fint smykke. :) Passer godt til pynt der.

    SvarSlett
  5. Så herlig å ha så gode venner,heldige du og så skjønnt smykke du fikk,kjempefint:)
    Fine kveld til deg:)
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  6. Så nydelig det var!

    ha en fin kveld :)

    SvarSlett
  7. For et nydelig smykke.

    Klem fra Inger

    SvarSlett
  8. Åååå, høres ut som du har slike gode venninner som meg:)
    Smykket er nostalgisk og vekker minner hhos meg.Jeg har en slik nål som min bestemor fikk i forlovelses presang fra sin kjære..

    Gode minner...
    Takk for titten og klem fra meg!

    SvarSlett

Det er veldig hyggelig hvis du vil legge igjen en kommentar så jeg vet at du har tittet innom ;-)
Hvis du ikke har blogg - kan du velge "anonym".