torsdag 3. mai 2012

Te på "trappa"

Har hatt nok en herlig dag
her på Østlandet ;-)
Trodde det skulle bli overskyet og grått i dag,
men...jammen har det vært sol.
Deilig!


I ettermiddag har jeg
plantet blomster og ordnet litt på verandaen.



Til tross for deilig  vær -
var det godt med en varm te.
Allergien herjer og halsen er ikke helt god.



Jeg fikk forresten tilbakestilt "bloggen" min -
så nå er alt sånn det var før.
 (Jippi!)


Ha en fantastisk torsdag!
Helt utrolig at det er fredag i morgen, allerede ;-)
Hmmm!
Flere som synes uka går fort?

4 kommentarer:

  1. Koselige bilder hos deg!!
    Her har det fine været dessverre gått over i regn....
    men men...

    SvarSlett
  2. Hei!
    Så koselig du har gjort det ute:) ja, det har vært en herlig dag med sol:)
    Sov godt

    Klem Merete

    SvarSlett
  3. Jeg vil komme på te på trappa di... Hihi! Herlig innbydende :)

    Fineste torsdagskvelden, vakre!
    KLEM

    SvarSlett
  4. Så fint du har på verandan. Det ser riktigt inbjudande ut!
    Ha en fin helg. Kram Kicki

    SvarSlett

Det er veldig hyggelig hvis du vil legge igjen en kommentar så jeg vet at du har tittet innom ;-)
Hvis du ikke har blogg - kan du velge "anonym".