mandag 30. april 2012

40 kr

Hmmm...
Har fortsatt problemer med bloggen,
men...prøver meg på et lite innlegg, allikevel -
så får vi bare se hvordan det går ;-)


Har hatt noen fantastisk, avslappende dager i Halvardhuset.
I går satt vi ute hele dagen -
og jeg tror jammen jeg ble bittelitt
solbrent ;-)



Fikk kjøpt dette lille, søte teserviset
i en bruktbutikk -
og betalte ikke mer enn 40 kroner
for tekanne og seks kopper.


Var veldig fornøyd med kjøpet mitt ;-)

I kveld skal det ryddes og ordnes hjemme -
for i morgen skal min kjære feire bursdagen sin.
Gratulerer så mye med dagen, elskling ;-)

Ønsker dere alle en riktig god kveld!

8 kommentarer:

  1. Håper du får til å blogge igjen! Likte veldig godt serviset. Enkelt og vakkert.

    SvarSlett
  2. Håper du får til å blogge igjen! Enkelt og vakkert servise du har funnet deg.

    SvarSlett
  3. Nydelig te-servise, kanna var ekstra søt! Litt av et kupp til 40 kr:-)

    SvarSlett
  4. Det var litt av ett kupp :)

    Ønsker deg en herlig start på uken!
    Jeg har ligget med feberfantasier, håper jeg snart blir frisk for å være dårlig er noe av det verste jeg vet.

    Klemklem

    SvarSlett
  5. Et koselig tesett.....kjekt funn :)

    ha en fin 1.mai :)

    SvarSlett
  6. Hei på deg bert. :o)

    Ååh så søtt det var da, å fin pris da gitt. ;p

    Ha en god natt.

    Klem Simone :o)))

    SvarSlett
  7. Hei!
    Så herlig sett du fikk deg, kjempe flott:)
    Tusen takk for koselige kommentarer du legger inn til meg.
    Holder av et magasin av JDL til deg, så kommer du bare innom når det passer.
    Ha en strålende 1 Mai

    Klem Merete

    SvarSlett
  8. Skjønner godt at du er fornøyd med handelen - et kupp!
    Helt herlig sett og til den prisen er det en seier, eller hva :)

    Birte

    SvarSlett

Det er veldig hyggelig hvis du vil legge igjen en kommentar så jeg vet at du har tittet innom ;-)
Hvis du ikke har blogg - kan du velge "anonym".