søndag 5. februar 2012

Tusen takk...

...søte Maia -
for en fabelaktig aften
i går!

Jeg hadde en super kveld!
Så mange hyggelige bloggdamer -
og så mye god mat.
Helt fantastisk!



Flinke Maia hadde ordnet med
en mengde flotte premier -
og alle som var på treffet var så heldige å vinne noe.
Jeg var den heldige vinner av
hårprodukter fra
Keune og Everyhair Norge AS.
Jippi!



Premieposen inneholdt alt man trenger
til håret.
Nå får jeg bare sette meg ned og lese
bruksanvisningene ;-)



Trehjertene lå i den stoooore
goodiebagen alle fikk.
I bagene var det en mengde utrolig flotte gaver.
Hjertene var sponset av Skeidar.
Superfine!

Kvelden var fantastisk og jeg vil takke
alle de koselige damene som var der
for en kjempehyggelig kveld.
En ekstra takk går til snille Aase,
som var så snill og lot meg få sitte på
med henne.

Helt til slutt - og nok en gang:
Kjære Maia,
du er og blir fabelaktig!
Takk, takk, takk!



5 kommentarer:

  1. Hei vakre deg!
    Såå kos at du tok deg turen! Takk for den vakre gyngehesten! Jeg er helt overveldet, tror ikke jeg takket deg engang.. hihi!

    Jeg håper du kosa deg og at det ikke var skummelt!

    Her sitter jeg innlosjert på Gardemoen, 2 timer med hvile før det braker løs med galla med Jerniafolket... Vet ikke om jeg skal glede eller gruer meg :/
    Fabelaktig søndag til deg!
    klemklem

    SvarSlett
  2. Takk for en kjempekoselig kveld!
    Keune produktene er bare herlige!

    SvarSlett
  3. Tusen takk for en kjempe hyggelig kveld i går! Var så gøy å møte ansiktene bak bloggene man stadig leser. Håper vi treffes igjen snart.

    Klem fra Fru S

    SvarSlett
  4. Takk for en fabelaktig kveld i går :-D
    Veldig koselig å skravle med deg, og håper vi treffes igjen!
    Og så mye lekkert hårstæsj du vant, flott premie!!!

    Klem Karianne

    SvarSlett
  5. Hei på deg.
    Tusen takk for en utrolig flott lørdagskveld. Veldig koselig å hilse på deg. Og veldig snilt av deg å hjelpe meg ut i "snøstormen" med alle de fine premiene jeg fikk. Håper vi kan treffes igjen. Ha en fin kveld videre. Klem Ann-Christin

    SvarSlett

Det er veldig hyggelig hvis du vil legge igjen en kommentar så jeg vet at du har tittet innom ;-)
Hvis du ikke har blogg - kan du velge "anonym".