torsdag 29. desember 2011

Ingen snø

Nå er det lenge siden jeg har blogget.
Dagene har gått så altfor fort -
og tiden har dessverre ikke strukket til.

Har hatt noen flotte juledager.
Har kost meg masse sammen med familien -
og har hatt noen herlige dager i Gøteborg.


Var selvfølgelig innom et par bruktbutikker
da jeg var i Gøteborg.
Tre søte kjelker fikk bli med hjem.
Denne røde passer jo godt i disse juletider,
men...hvor er snøen???
Ikke her i allefall.
Her har den lille snøen som kom -
regnet bort.



Her ser dere en av de to andre trehvite kjelkene jeg kjøpte.
Tror nok at den ene skal få lov til å forbli trehvit ;-)
Så får vi se om den andre kanskje blir malt...



Synes det er så søtt med de små "håndtakene"
som er bak på noen av de svenske kjelkene.
Siden det ikker er noe snø her -
får de stå til pynt i inngangspartiet så lenge.

Håper du har kost deg masse
sammen med nære og kjære
i julen.

Nå skal jeg spise sushi ;-)
før jeg skal ta en liten bloggrunde ;-)

3 kommentarer:

  1. Så bra du har hatt fine juledager :) LOVE!
    Nydelig den lille rød kjelken. Ja, hvor er snøen... det er jo vår i luften.

    Ønsker deg og din familie ett godt nytt år. Merry everything and happy always!

    klem

    SvarSlett
  2. Herlige kjelker. Her i nord har vi fått litt snø, og det er kjempefint sparkeføre så i morgen skal jeg ta frem sparken. Klem :-)

    SvarSlett
  3. Supre kjelker du har fått tak i. Likte den i rødt veldig godt. Sier som deg; stilig med de håndtakene bakpå. :) Nyt jula, og nyttårsaften!

    SvarSlett

Det er veldig hyggelig hvis du vil legge igjen en kommentar så jeg vet at du har tittet innom ;-)
Hvis du ikke har blogg - kan du velge "anonym".