onsdag 24. august 2011

Ny symaskin

Kjøpte denne sjarmerende saken av en kollega av min svoger.


Jeg hadde absolutt ikke bruk for den -
og heller ikke plass til den.



Men...for den nette sum av 300 kroner,
klarte jeg ikke å la være
(noe min kjære samboer bare rister på hodet av,
mens han oppgitt og fortvilet mumler: "Hva skal du med det???"
...hi...hi...).



Disse søte tingene fulgte med.



Synes den lille boksen hadde en herlig farge.



Søte små sneller til undertråd.



Bruksanvisningen kan være god å ha ;-)


Denne søte, lille oljekanna lå også i skuffen.

Dette bordet er jo egentlig i mørkeste laget for meg.
Jeg liker jo det lyse, duse, hvite,
såååå....jeg har ingen anelse om hva jeg skal bruke bordet til -
eller hvor jeg skal ha det
(noe som gjør at min kjære sukker enda tungere).
Sååå...kom gjerne med tips og råd -
det vil både jeg og min kjære sette stooor pris på ;-)

Ha en flott onsdagskveld!

7 kommentarer:

  1. Slike gamle maskinbord blir fine som utebord. Mange tar vekk hele toppen med maskinen og legger f.eks. en stenplate eller metall på toppen så har man et flott blomsterbord som tåler å stå ute hele året... Eller du kan f.eks. male understellet med metallmaling i hvitt og bruke antikkvoks på bordplaten for å få en fin glans på den igjen og ha den som et pyntemøbel i stue, gang eller kanskje på et gjesterom...
    Gratulerer med "ny" maskin :-)

    Klem Tone

    SvarSlett
  2. Meget flott symaskin ; ) Tror vr hat veldig like! Bare jeg har ikke bordet!
    Sv: Sylteagurker er det ikke så veldig stor jobb med altså! Også blir det jo SÅ godt! : )
    God kveld!
    Klem Stine

    SvarSlett
  3. Ei slik symaskin har eg også. Eg har hatt den i mange år, og den står i stua. Oppå bordet har eg diverse lysestaker. Varierer litt, nå i sommer har det vert ei løkt og blomstervase med hageblomster . Under bordet (på pedalen ) har eg ei kurv med interørblader/bøker.. Håper du finner ut av det.

    SvarSlett
  4. Heisann
    Åh så koselig denne var da!
    Og fint med dette bordet til også :o)
    Har to gamle jeg nå...men prøver å selge den ene :o)
    Likte så godt innlegget ditt under....et flott resultat av en gammel disk....og så koselig pyntet :o)
    En fryd å kikke på :o)

    ha en fin kveld

    SvarSlett
  5. Den setningen har jeg hørt mang en gang av min mann også, hihi... For oss er dette herlige skatter, men for de er det bare gammelt ræl. ;) Hadde jeg hatt plass hadde jeg skaffet meg en gammel Singer for lengst, de er jo så fine. ♥ Du kan jo evt male bordet hvitt, og spraye understellet. Har sett dette på en annen blogg tidligere, ble kjempefint det altså ! :) Du finner sikkert en plass til den.

    Ha en super dag vennen, kose deg ! ♥

    Stor klem fra Anette

    SvarSlett
  6. Heisann:)
    Ja et slikt bord er jo en skatt,å jeg kunne godt tenkt meg et selv.
    Har sett på andre blogger at noen har malt bordet hvitt,noen har malt bådre understellet og bordplaten,fint begge deler...
    Lykke til med valget;)
    Klem Caroline

    SvarSlett
  7. Hei på deg.

    Så fin symaskin da. Har en sånn jeg også, men tror den er enda gamlere. ;o) Jeg har ei venninde som også har en sånn som har malt underdelen hvit, altså alt utenom symaskinen da, å shabbet det. Det også ble skikkelig fint. ;o)

    Ha en fin dag.

    Klem Simone ;o)))

    SvarSlett

Det er veldig hyggelig hvis du vil legge igjen en kommentar så jeg vet at du har tittet innom ;-)
Hvis du ikke har blogg - kan du velge "anonym".