torsdag 11. august 2011

Emaljekupp

Da jeg var i Gøteborg for noen dager siden,
fikk jeg tak i noen sjarmerende ting i emalje.



Jeg var kjempefornøyd
da jeg kom over disse herlighetene ;-)



En emaljebalje med blå kant...



 ...og en gammel øse.



Den er koselig å ha både blomster og telys i.



En gammel, rusten såpekopp ble også min.



To trakter fikk også være med hjem ;-)



Her står de på en gammel stige.



Jeg kan aldri få for mange ting i emalje.
Flere som har dilla?

Ha en super kveld!

14 kommentarer:

  1. Elsker gamle emaljesaker jeg også! Har en forkjærlighet for de med grønn kant :) Skulle gjerne hatt tak i et gammelt såpe/soda/sand - sett. Det hadde blitt perfekt på vaskerommet eller å kjøkkenet :) Lekre saker du har funnet deg!

    SvarSlett
  2. Heldig er du som har funnet så mange fine ting i emalje!! Veldig gøy å være litt skrotnisser :)

    ha en god kveld :)

    SvarSlett
  3. Så fine emaljesaker du har fått deg. :)
    Fine bilder. :)

    SvarSlett
  4. Kjempe flott, herlig med sånne skattekupp :) vakre bilder! Klemmer fra solveig!

    SvarSlett
  5. Hei på deg.

    For en fin blogg du har, å et vakkert hjem. Fine bildr du viser. Rart jeg ikke har vært her inne før. ;o) Jeg legger deg til som følger jeg.

    Klem Simone

    SvarSlett
  6. Ja, her var det mange herligheter. :) Så fin den koppen til å henge på vegg var. Likte alt. :)

    SvarSlett
  7. Så mye fint du har fått tak i, kjekt å handle litt andre steder innimellom:)

    Riktig god helg til deg.

    Klem Jeanette

    SvarSlett
  8. Ohhh yess! -Uten tvil ; )
    Så mye fint du fant <3
    : )

    SvarSlett
  9. Jeg setter meg opp på den lista jeg også ja... Har masse emalje og syntes det er veldig fint - og praktisk.

    SvarSlett
  10. De var verkligen fina:)
    Ha det bra!
    Kram Emma

    SvarSlett
  11. KJempefine saker du har kuppet;))
    Knallfint med hvit emalje med blå kant, de liker jeg aller best ♥

    Ha en fin fredag!

    Klem line

    SvarSlett
  12. Så mye fint du hadde fått med deg hjem!!!
    Jeg elsker emalje,å fikk selv tak i noen emaljesaker på min sverigetur i sommer:)
    Skulle gjerne hatt en øse og såpekopp også,er stadig på utkikk;)
    Ønsker deg en super helg!
    Klem Caroline

    SvarSlett
  13. Utrolig mye fint du har fått med deg hjem, syns også gammel emalje er så fint, men vanskelig å få tak i her omkring :))

    Ønsker deg ei fin helg
    Klem Mette :)

    SvarSlett
  14. So beautiful! Love the mosaik floor/pavement :)

    SvarSlett

Det er veldig hyggelig hvis du vil legge igjen en kommentar så jeg vet at du har tittet innom ;-)
Hvis du ikke har blogg - kan du velge "anonym".