torsdag 7. juli 2011

Litt mer fra sommerstua

Her kommer et lite innlegg fra sommerstua i hagen igjen ;-)


I sommerstua er det bare et stort rom.
I dette rommet har jeg prøvd å lage
gang, stue, soverom, kjøkken og kontor.
Noe som skal godt gjøres på bare 26 kvm ;-)



Men...jeg synes det fungerer ganske bra.
Her er noen bilder fra "gangen".



Pledd og lesestoff i kurver står lett tilgjengelig.


Enkelt å ta med ut -
når været tillater det ;-)



Håper ikke dere har gått helt lei sommerstua -
for kjenner jeg meg selv rett -
så kommer det nok snart flere innlegg derfra ;-)

Tusen takk for at du tittet innom!

7 kommentarer:

  1. Blir ikke lei av innlegg fra sommerstuen din nei....ser du har hatt mange fine innlegg i det siste...har vært litt på farten jeg og gått glipp av litt her!!
    Nydelige bilder som alltid
    Ha en fin helg :o)

    SvarSlett
  2. Så koselig du har det i sommerstua!
    Blir ikke lei av å se bilder derfra:)
    Alltid flotte, inspirerende bilder.

    Klem Gitte

    SvarSlett
  3. Hei
    Nydelige bilder fra sommerhuset ditt.
    Flott blogg du har.:)
    Ha en fin kveld.

    SvarSlett
  4. Så smart med de kurvene, det skal jeg jammen ta med meg til sommerstuen til mine svigerforeldre :) Alltid koselig å titte inn hos deg og veldig koselig med bilder fra sommerstua :)

    Ha en god kveld :) hilsen Elin

    SvarSlett
  5. Smukke billeder fra dit sommerhus.
    Skøn blog du har med rigtig flotte billeder.
    Har tilføjet mig som følger af din blog.
    Ha´en god fredag.
    Knus Hanne Bente

    SvarSlett
  6. Tenk å ha et sommerhus i hagen! Så koselig du har gjort det! Vil gjerne se mer!
    Lupinene i Halvardhagen var skjønne! De blå vil ikke komme hos meg lenger.
    Så har jeg kost meg med alle de koselige plassene dine i ditt sommerparadis. Nydelig! Du må stå sterkt i Nib's utfordring:-)! Lykke til!
    Her regner det - igjen! Da får jeg male innendørs. Fortsatt god sommer!
    Klem fra Hjørdis

    SvarSlett
  7. Åh,så koselig du har det i sommerhuset:)Lurt å lage til de kurvene på Den måten,både.fint og praktisk:)

    Ha en finsøn dag;)

    Klem Jeanette

    SvarSlett

Det er veldig hyggelig hvis du vil legge igjen en kommentar så jeg vet at du har tittet innom ;-)
Hvis du ikke har blogg - kan du velge "anonym".