søndag 27. mars 2011

Uff!

Da jeg kjøpte huset mitt -
en gang på 90-tallet -
var det veldig populært med farger og....
buer.
Ja, buer!


Veggene skulle være malt røde, grønne, gule og blå -
og det skulle være buer overalt.
Det skulle være buede døråpninger og buede hyller.
Fargene er borte,
men disse buede hyllene som er i brannmuren
er det verre å bli kvitt
(i allefall uten at det blir stygt).



Jeg synes disse buene var kjempefine -
for 20 år siden.
Jeg synes absolutt IKKE de er like fine i dag.



Det er vanskelig å finne ut hva jeg kan bruke dem til....



Nå har jeg litt blomster, noen lys og en liten mugge i dem.



Men...er ikke helt fornøyd.




Har du noen forslag til hva disse hyllene kan brukes til...?


8 kommentarer:

  1. Synes de hyllene var fine jeg! Men smaken er som kjent som baken...delt ;) Hadde vært letere å se hva de kunne brukes til om du hadde tatt et mer oversiktlig bilde, men blomster blir aldri feil :)Hadde kanskje vært stilig med noen store tøffe bokstaver om du liker den stilen, eller kansje bøker.
    Klem fra Lise

    SvarSlett
  2. En lykt i hver! Like lykter selvsagt:) Det kan nok bli et stemningsfylt innslag!? Synes buene var fine jeg, men skjønner deg litt også. Lett for at slike blir for sukkersøte med for mye dilldall... Hvis du har litt røffe lykter kan det bli litt industielt innslag...? Bare et tips:)

    SvarSlett
  3. Svårt, har också en i mitt hus som jag tänder lykta i.
    Eller en liten kruka med någon hängande växt kanske....
    kram ullamaria

    SvarSlett
  4. Ja, de blir nok litt vanskelige å endre på. Hvis ikke du har planer om å endre hele veggen... Nydelig pynt du har satt i buene ihvertfall, det ble jo kjempefint! :-)

    Ha en fin søndag kveld.
    Klem Jenny

    SvarSlett
  5. Syns det så bra ut på bildene iallefall :-))

    Men enig med du, buer var fint.. Men her hos deg syns jeg det så fint ut enda !!

    Klem Birte

    SvarSlett
  6. Syns egentlig du hadde fått pyntet det veldig fint jeg:D
    Noen ganger er ikke alt i huset like lett å endre på, og da må man bare gjøre det beste ut av det:D

    Ha en god kveld

    SvarSlett
  7. Det første som slo meg var at kanskje du kan sette opp en forestilling med Karius og Baktus? Hmm, nei spøk til side, dette er jo Middelhav-
    stemning - hvis du liker det området av verden må du vel kunne bruke tema derfra.
    Lykke til.
    Hilsen Solbakken

    SvarSlett
  8. Tycker dina murade hyllor är jättefina! Dem kan du ju pynta om efter årstid! Ha en fin vecka!
    Kram Pia

    SvarSlett

Det er veldig hyggelig hvis du vil legge igjen en kommentar så jeg vet at du har tittet innom ;-)
Hvis du ikke har blogg - kan du velge "anonym".