onsdag 9. mars 2011

Skal

Jepp, den ble malt ;-)
En del av dere hadde kanskje allerede gjettet det?
Jeg takker så mye for gode tips og råd.
Dere var ganske delt i meningene deres.
Noen mente at jeg skulle beholde den som den var,
og noen mente det bare var å male i vei.
Og det gjorde jeg...hi...hi...
Ikke så overraskende, kanskje.
Jeg er jo veldig opptatt av hvitt, hvitt og hvitt.


Jeg klarte ikke å holde meg unna malekosten ;-)
Så...pultplata gikk fra å være svart.....



....til å bli hvit ;-)

Skulle gjerne ha byttet knottene,
men de sitter fast,
så enn så lenge blir de som de er.



Jeg har ikke fått ordnet oppå pulten enda,
men noen småting har jeg satt fram.
Lyslykten er kjøpt på Plantasjen og
boksen til å ha snor i er kjøpt på Home and Cottage.



Hvordan synes du den ble?

9 kommentarer:

  1. Hei :) Den blei veldig fin med kvit topp også! Kvitt er jo bankers, det slår alltid an. Passer godt inn i ditt koselege og landlege sommerhus :) Ha ein fin kveld. Klem Kristina

    SvarSlett
  2. Jeg ble såå glad når jeg trodde du hadde beholdt bordplata svart jeg da! :-D Den ble veldig fin helt hvit også, men jeg syns den var mer karakteristisk i hvit og svart.

    Fin pynt opp på. :-)

    Ha en fin kveld videre.
    Klem Jenny

    SvarSlett
  3. Selv om jeg stemte for pastell farge, må jeg innrømme at dette ble lekkert...

    Kjempe fiint..

    Klem Birte

    SvarSlett
  4. Underbar sommaribld man möts av på din fina blogg! Förstår att du längtar efter sommar och sol!

    Kram Marina

    SvarSlett
  5. Hei..
    Herlige bilder hos deg:))

    Har du prøvd Photoscape/Picasa??? Det er jo mye som kan gjøres der. Når du bruker bare et bilde så har det en tendens til å bli stort. Hva du eksakt skal jeg gjøre vet jeg ikke. Har ikke tenkt så mye på akkurat det, jeg pleier å prøve og feile for så til slutt å lykkes:))))
    Man lærer stadig noe nytt:))

    Lykke til.
    Ha en fin dag.
    Klemmer

    SvarSlett
  6. Den ble kjempe fin=)=)
    Første gang eg er innom denne fine bloggen din! Du er kjempe flink;)
    La meg til som følger:D
    Ha en fin fin dag=)

    SvarSlett
  7. Syntes pulten ble kjempefin, maling gjør alltid susen ! :) Du lurte på hva jeg ga for det gamle bordet jeg kjøpte på finn. Hun skulle egentlig ha 1000 kroner for det, men fikk det for 700 kr.

    ˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙Ha en fin kveld !˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙

    Stor klem fra Anette

    SvarSlett
  8. Den ble jo superfin! Morsomt å se hva noen strøk kan gjøre!

    Ønsker deg en deilig helg!

    Klem,
    Anette Willemine

    SvarSlett

Det er veldig hyggelig hvis du vil legge igjen en kommentar så jeg vet at du har tittet innom ;-)
Hvis du ikke har blogg - kan du velge "anonym".