søndag 30. januar 2011

Vekt...

Hver gang jeg kommer over en vekt på loppemarked eller i bruktbutikker -
så ender det med at den blir med meg hjem.


Jeg synes disse lyse, gamle vektene er spesielt fine.



Herlig slitt og godt brukt.



Denne kjøpte jeg på et bruktmarked i Østerrike for mange år siden.
Den gangen var kjøkkenet mitt blått -
og den passet perfekt.

Jeg har flere vekter,
men har ikke fått tatt bilde av dem enda.
Viser dere dem i et senere innlegg.

Men...her kommer den mest skremmende vekten av dem alle:


Den står på badet -
og etter jul har jeg ikke turt å nærme meg den ;-)
Grøss og gru!

Flere som har gode nyttårsforsetter?

Eller morsomme vekter?

Ha en super søndag!
Her skal den bli godterifri ;-)
...tror jeg...


8 kommentarer:

  1. Så fine, gamle vekter du har. Nydelig den på bilde 2. God søndag!

    SvarSlett
  2. Hehe, kjenner til den siste vekta der ja, og den er så absolutt del av mitt store nyttårsforsett ;) Skrekk og gru!
    Ellers er de andre vektene utrolig vakre!
    Ha en fin søndag :)
    Klem fra Bekka

    SvarSlett
  3. Så mange fine vekter du har. Min vekt står på badet og jeg ble veldig sint på meg selv da jeg gikk på vekta etter jul + 3 kg!!
    Nyttårsforsettene mine: Slutte å røyke og begynne å trene. Og begge deler har jeg klart:-)

    Men vekta viser enda +3 kg så nu hiver jeg vekta snart ut av huset.
    Ha en strålende fin søndag.

    SvarSlett
  4. Underbara vågar att ha framme...
    den man ska väga sig själv på är mindre rolig, inte sant ;)
    kram på dej, Ullamaria

    SvarSlett
  5. Så fine vekter! Jeg er på utkikk etter en grønt eksemplar av den øverste du viser, vi hadde en sånn hjemme. Dukker nok opp en gang.
    Ha en fin søndagskveld.
    Klem fra Eva

    SvarSlett
  6. Nu är jag allt lite avundsjuk! :) De skrev att varje gång du ser en våg!! Jag har aldrig ännu sett en våg på loppis!! Men banne mig ser jag snart nån helt okej så min skall den bli!! :)
    Hoppas bara att den är så passa fin att den kan stå framme så som dina! :)

    Ha en fin kväll!
    Kram
    Pi

    SvarSlett
  7. neydelige vekter!! Er ute etter en sånn på første bilde :) Nydelig!

    Stor klem til deg!

    SvarSlett
  8. Helt enig...gamle vekter får man ikke nok av. Den ene er lik min, men den turkise er enda finere synes jeg;o)
    Ha en fin ettermiddag.
    Klem fra Maliva

    SvarSlett

Det er veldig hyggelig hvis du vil legge igjen en kommentar så jeg vet at du har tittet innom ;-)
Hvis du ikke har blogg - kan du velge "anonym".