torsdag 6. januar 2011

Kjøkken

Feiret overgangen fra 2010 til 2011 i sommerhuset -
som også kan brukes om vinteren ;-)
Vi pusser opp der, og er nå ferdig med flere rom.
Stue, soverom, gang og kjøkken er ferdigmalt.
Nå er det bare de morsomme tingene som står igjen i disse rommene -
nemlig innredning og pynting.



I helgen har min bedre halvdel satt opp fliser over kjøkkenbenken,
så nå er kjøkkenet mer eller mindre ferdig.
Jippi!
Jeg er kjempefornøyd!
Men...jeg har ikke fått satt inn i skap og ordnet i hyller enda,
så...her kommer bare en liten smakebit fra benken.



Bestikk på norgesglass....



...og vekt fra loppis.

Håper 2011 har startet bra for dere alle.

Ha en riktig fin kveld!



8 kommentarer:

  1. Koselige bilder. Da jeg så hjørnet av den flotte vekta på øverste bildet tenkte jeg at jeg skulle be deg vise bilde av hele, men JIPPI - der var den lengre ned. Synes slike gamle kjøkkenvekter er så herlige. Nydelige fliser, ønsker meg akkurat slike!
    Klem fra Eva

    SvarSlett
  2. Det ser flott ut! Nydelig benkeplate og flotte fliser. :) :)

    SvarSlett
  3. Det må være godt snart å være i mål.Det ser fint ut og vekten er virkelig sjarmerende.Ønsker deg en god helg og kos deg med pyntingen av sommerhuset.Klem

    SvarSlett
  4. Ska bli spännande att få ser mer bilder från köket sen...
    Kram Pia

    SvarSlett
  5. Så hærlig! Gleder meg til å se flere bilder!
    Det ser helt nydelig ut ;)

    Klem fra Hege

    SvarSlett
  6. Spennende med oppussing i sommerhuset! :o) Nydelige detaljer fra kjøkkenbenken. Kos deg masse med det morsomme som gjenstår, gleder meg til å se flere bilder! :o)

    God helg!
    Klem Jenny

    SvarSlett
  7. Så fin blogg dette var.. Har kost meg innpå her en stund nå. Og kommer snart igjen... Lagt meg til som følger og :-)

    Klem Birte

    SvarSlett
  8. Hei! :) Jeg vet dessverre ikke hva som kan være galt. Jeg bruker selv photoshop, vet ikke hvordan picasa fungerer, men har hørt fra andre at det kan by på problemer. Jeg laster bildene mine direkte opp fra mappen de er lagret i på pc-en. Et tips er at du forminsker alle bildene dine. Jeg har mine på 450x600 pixler.

    Håper du får det til!

    SvarSlett

Det er veldig hyggelig hvis du vil legge igjen en kommentar så jeg vet at du har tittet innom ;-)
Hvis du ikke har blogg - kan du velge "anonym".