lørdag 16. oktober 2010

Høst

Våknet til en nydelig høstdag.
Fantastisk vær -
og fantastiske farger.
Utrolig!
Rim i gresset og dugg på bakken.


Høst på verandaen.
Hengekøya er tatt ned og de fleste hagemøblene er satt under tak.
En sommer er over.


Puter i kasser og potter med lyng.



Putene er kjøpt på Jysk.
Veeeeldig billig ;-)



Sommeren er ryddet bort.
 Denne baljen har vært fyllt med vakre sommerblomster,
men nå er den hengt bort for vinteren.



En gammel margarinkasse med puter.

 

Lyng i terrakottapotte.



 Håper høsten bringer mange slike fantastisk, vakre dager.
Da er det godt å være ;-)

Nyt helgen!





10 kommentarer:

  1. Heisann:)
    Ja..prøv messing i rett miljø og farver...eller såkan du spraye i matt sort...det er råstilig..eller hvit eller sølvspray...og sette de i gruppe sammen:)blir kjempe...
    så masse flott blått poselen du har funnet frem...nydelig..elsket koppene med første øyekast:):)
    ha en kos kveld
    eddaKlemmer

    SvarSlett
  2. Mange flotte farger her:) Ved første øyekast virker du som en supergod fotograf:) Og det synes vi du er :)

    Ønsker deg en herlig kveld.

    Stor klem:)

    SvarSlett
  3. Hei:)

    Du finner så mange flotte ting! Misunner deg for den evnen:)

    Stor klem:)

    SvarSlett
  4. Her har det også vært nydelig vær i dag, selvom jeg måtte skrape bilen på morgenen så varmet sola litt utover dagen. Jeg stopper liksom ikke å gi meg enda over for de fine fargene jeg da, det er virkelig vakkert ute om dagen. :o)

    Stilige kasser du har, og de putene var jo kjempefine! Billige på Jysk, sa du? Det liker vi! :o)

    Fortsatt god helg!
    Klem Jenny

    SvarSlett
  5. Så masse fine ting og veldig fine bilder:) Nydelig høststemning:)

    SvarSlett
  6. Tack för titten hos mej...
    då hittade jag ju dej.
    Lägger mej som följare.
    Kram

    SvarSlett
  7. Takk for kommentar. Glansbildet er fra Søstrene Grene tror jeg. Ellers har jeg bare brukt akrylmaling på den kufferten.. Jeg ser du gjør mange fine funn, er det ikke deilig. synd loppemarkedsesongen er over snart, men vi trenger kanskje litt tid til å transformere funnene til fantastiske ting! Jeg legger meg til som følger jeg.

    SvarSlett
  8. Nydelige ting du har, så lekkert dekorert!!♥
    Høsten er en fin tid ;) Nå er det snart tid å nyte innkosen♥
    Helgeværet har vært strålende her, men i dag er det blåst og regn, ja ja man kan jo ikke få alt her i verden hi hi;))
    Takk for koselige ord hos meg, nyt dagen ;))
    Klem fra meg, Anki

    SvarSlett
  9. Alla dina fina sommarsaker får du ta fram igen nästa vår, det går nog fort dit, tror du inte det? Kram på dig/Ingela.

    SvarSlett
  10. Åhhh... Fekk litt sommerfølelse av bilda dine... Og så måtte eg rope på mannen min, og vise terrassegolvet. Huskar du kva produkt og farge som er brukt? Vi skal behandle vårt terrassegolv på nytt til våren :) Ditt såg veldig fint ut!

    Ha ei nydeleg veke!
    God klem E :)

    SvarSlett

Det er veldig hyggelig hvis du vil legge igjen en kommentar så jeg vet at du har tittet innom ;-)
Hvis du ikke har blogg - kan du velge "anonym".