fredag 17. september 2010

Sommerhuset i bakken

Nytt navn...

Da jeg begynte å blogge for en og en halv måned siden,
var jeg helt uerfaren med blogging
...og det er jeg vel egentlig fortsatt.... ;-)
Alt skjedde så fort - og plutselig var jeg i gang.
Det var mange ting som måtte bestemmes - blant annet navn.
Jeg valgte å kalle bloggen "Sommerhuset" -
fordi jeg hadde lyst til å skrive og legge inn bilder fra
huset mitt, sommerstua i hagen og sommerhuset vårt.
Lite visste jeg om at det var en annen blogg som også het "Sommerhuset",
men...det er det visst.
Så, da tenker jeg at jeg endrer bloggnavnet mitt litt.
Jeg har valgt å beholde "Sommerhuset", men setter på "i bakken",
så navnet ikke blir så veldig forandret.
Jeg vet ikke om dette vil skape kaos for blogger jeg følger -
eller for dere som følger meg,
men hvis det gjør det -
får jeg bare endre navnet tilbake ;-)
Nå prøver jeg bare -
så får vi se hva som skjer.
Håper det går bra for dere ;-)


Sommerstua i hagen.



Jeg ønsker dere alle en fin kveld ;-)
Så håper jeg ikke navnet skaper for mye forvirring.

Hilsen fra
Sommerhuset i bakken ;-)

7 kommentarer:

  1. Selvfølgelig går det bra for oss:) I hvertfall for oss tvillingene:) For noen herlige bilder du viser! Du har det så vakkert! Sukk, for en heeerlig uteplass! Får vi lov å komme på besøk for å nyte?:) Lurte på hvor innlegget ditt ble av, for det stod først at du la det ut i går:)

    God klem:)

    SvarSlett
  2. Dette fungerte jo kjempebra:) Godt at du fikk det til. Tusen takk for hyggelig kommentar på siden min! Blir så glad av det:))
    Ha en fin-fin fredag!
    Klem Maicen

    SvarSlett
  3. Hej och grattis till nytt namn!!

    Så fint ditt hus är!! Jag som gillar vitt tycker att ditt hus är så otroligt vackert!!

    Trevlig helg!!
    Kram
    Pi

    SvarSlett
  4. Måtte flire da jeg leste at tvillingene lurte på hvor innlegget ble av - det som du la ut i går - som plutselig dukket opp igjen i dag:-) Slikt skjer med meg stadig vekk. Jeg er jo ikke helt erfaren enda:-) Navneskiftet har ingen betydning for meg heller. Skjønne bilder og plass du har! Ha en fortreffelig fredagskveld. Klem fra Hjørdis

    SvarSlett
  5. Hei! Kjenner igjen det problemet der, samme "feilen" gjorde jeg! Stresset litt med navnet og kalte bare bloggen min for "Sirens hus", etter hvert som jeg ble mer kjent med bloggingen så fant jeg ut at veldig mange andre også hadde noe lignende bloggnavn som meg, så jeg byttet! Og det er jeg glad for i dag! :) Syns du har funnet et kjempefint navn, for en plass som ser kjempekoselig ut, og ser riktig så sommerlig ut! Ønsker deg ei god helg! Klem fra meg, Siren :)

    SvarSlett
  6. Hei,

    Ja, under kommentaren din hos meg, ligger du med sommerhuset i bakken. Så det funka jo :)
    Men i bloggrollen på siden min, ligger fortsatt bare sommerhuset.(?)

    Jepp. Det er stort sett eneste veien opp ... Kan love det blir litt pust og pes :) Det finnes en annen vei, hvor vi ikke trenger båt for å komme over fjorden, men bakken opp der er dobbelt så lang, og like bratt. I tillegg må vi gå langt "bortover" når vi har kommet opp på fjellet, og ned igjen til huset. Den turen tar rundt to timer. Da fyker vi heller med båten over fjorden, og går i 20-25 min.

    -Renate-

    SvarSlett
  7. Nytt navn? Det skal vi klare:-)
    Ha en fin lørdag!

    SvarSlett

Det er veldig hyggelig hvis du vil legge igjen en kommentar så jeg vet at du har tittet innom ;-)
Hvis du ikke har blogg - kan du velge "anonym".