søndag 29. august 2010

Tallerkenhylle


Denne tallerkenhylla henger på veggen i min bittelille spisestue.
Den ble kjøpt trehvit på et loppemarked, men ble fort malt hvit ;-)


Kopper, asjetter og tallerker fra Chili i Sverige - og stæsj fra Bohus og Interiørland.
Gikk litt amok på salget etter jul, og endte opp med altfor mye dill,
men...det kommer som regel til nytte ;-)


Bildet som står i tallerkenhylla er kjøpt på Fretex.
Det er litt dramatisk, kanskje -
men jeg kan ikke slutte å se på det.

3 kommentarer:

  1. Har nesten lik tallerken-hylle, de er så koselige. Har også to som jeg har sko-samlinga til mannen min i:) Sees i morgen
    Maicen

    SvarSlett
  2. Den var veldig fin:) Du er så flink:)

    Vi har lagt ut et innlegg om hagen vår:)

    Klem:)

    SvarSlett
  3. Vil ha, vil ha, vil ha tallerkenhylle jeg åååå.... :-D Din var kjempefin.
    Og det bildet er den noe litt magisk med, jeg har måttet scrolle opp igjen flere ganger for å se på det igjen... Som du skriver, kan liksom ikke slutte å se på det... =)

    Klem Jenny

    SvarSlett

Det er veldig hyggelig hvis du vil legge igjen en kommentar så jeg vet at du har tittet innom ;-)
Hvis du ikke har blogg - kan du velge "anonym".