mandag 9. august 2010

Gjesterom og kontor



5 kommentarer:

  1. Igjen, herlige bilder. Ja det er litt skummelt, men man kommer kjapt inn i gamet:) Giveaway er noe mane bloggere har gjerne for å feire noe. De gir bort en liten gave til de andre:) Er ikke det hyggelig? Det eneste man som oftest trenger å gjøre er å skrive inn en kommentar, legge seg til som følger og/eller linke til den aktuelle giveawayen på sin egen blogg.

    Se her feks: http://karma-interior.blogspot.com/2010/08/servise-til-salgs.html

    Bare å spørre i vei, jeg hjelper gjerne :)

    Kaja

    SvarSlett
  2. Så utrolig koselige bilder, der vil jeg bo :o)

    SvarSlett
  3. Hei, så koselig kommentar du la igjen på bloggen min:) Jeg er ganske ny jeg og..:)

    Du har en kjempefin blogg med veldig fine bilder!

    Jeg er ikke helt sikker på om jeg husker hva jeg gjorde for å få en "bloggteller", men jeg skal prøve å forklare...:
    Først søkte jeg på counter i google og valgte en det stod free counter på. Når jeg hadde valgt type osv. kopierte jeg html koden. TIl slutt gikk jeg inn på utforminger på bloggen min, valgte gadget, gikk inn på html og limte inn den kopierte html-koden.

    Dette var nok en litt lang og komplisert forklaring. Jeg håper det kan være til noe hjelp..

    Lykke til:)

    Maria

    SvarSlett
  4. Kjempefin blogg, kjære venn! Du er flink!!!Savner et innslag av noen sjeldne og langreiste sjiraffer, dah... ;o)

    God klem, Lise

    SvarSlett
  5. Takk for kommentar på bloggen min! Her inne var det fint!!

    Skal legge meg til som følger:)

    Ha en super uke!
    KLem
    Helene

    SvarSlett

Det er veldig hyggelig hvis du vil legge igjen en kommentar så jeg vet at du har tittet innom ;-)
Hvis du ikke har blogg - kan du velge "anonym".