torsdag 12. august 2010

Et lite utekjøkken


Malte denne furu kjøpmannsdisken hvit. Brukte utendørs oljedekkbeis for at den skulle holde seg bedre - siden vi har den på verandaen.
De to sinkfatene har jeg fått av en venninne ;-)




Kjøpte disse to koppene på loppemarked for fem kroner stykke.
Synes de er kjempesøte ;-)



Dette gamle litermålet har jeg fått av min kjære mamma. Synes det er veldig fint, og husker godt vi brukte det da jeg var liten.


Må si jeg synes tørkerullen er undervurdert!
Vet ikke hvordan jeg skulle klart meg uten tørkerull på kjøkkenet ;-)

3 kommentarer:

  1. Oj, dette var kjempefint! =) Så flink du er! Hyllene var kjempefint styla, og tavlen dekorativ. Her kan jeg tenke meg dere vil kose dere masse, og så prakisk også.

    Har dere dette under tak, eller står det uten tak? Kunne faktisk tenkt meg å prøvd dette med en gammel kommode jeg har, så kjekt! Har tenkt på hvordan jeg kan ha sommerglass og servietter etc. lett tilgjengelig, så vi slipper å bære ALT ut hver gang! Men vi har ikke mulighet til å sette det under tak...

    De koppene var nydelige! =)

    Fortsatt fin dag!
    Klem Jenny

    SvarSlett
  2. De koppene var nydelige og for et kupp!! Veldig koselig blogg du har, deg vil jeg følge videre :)

    SvarSlett
  3. De koppene var kjempe-fine, for ikke å snakke om det lille huset! Kjempe-fint!!! Du har det så friskt å lyst:) maicen

    SvarSlett

Det er veldig hyggelig hvis du vil legge igjen en kommentar så jeg vet at du har tittet innom ;-)
Hvis du ikke har blogg - kan du velge "anonym".